d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Trophy
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 03:35pm
Quote (daggmaskine @ Sep 22 2010 11:29pm)
lite synd bara att det inte vart mer utav saken hade hoppats på mer action idag!


Det får vi se, tror nog han återkommer :)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2010 03:35pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 09:28pm)
Hon polisanmälde


>< be johanna att ha möte sen filma skiten o lägg upp på youtube så vi får lite se dem fajtas!!

This post was edited by ankiie on Sep 22 2010 03:36pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 22 2010 03:48pm
Vad har detta med Trophy att göra?

Var det han som ringde, eller var det riktiga polisen?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 03:50pm
Quote (Litttle_Brother @ Sep 22 2010 11:48pm)
Vad har detta med Trophy att göra?

Var det han som ringde, eller var det riktiga polisen?


Riktiga polisen som ringde och ställde frågor om han för att Johanna anmälde han
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 22 2010 03:58pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 10:50pm)
Riktiga polisen som ringde och ställde frågor om han för att Johanna anmälde han


du borde haffa henne hehe
Member
Posts: 34,770
Joined: Feb 6 2007
Gold: 0.00
Sep 22 2010 04:04pm
Quote (Dwerfs @ Sep 22 2010 09:58pm)
du borde haffa henne hehe


^^
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2010 04:04pm
Quote (Dwerfs @ Sep 22 2010 09:58pm)
du borde haffa henne hehe


sårbar o kåt = men's secret trick
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 22 2010 04:47pm
Quote (PhearCIII @ 22 Sep 2010 21:55)
Ni bad om en uppdatering, here goes;


För ca 3 veckor sen när jag var hemma hos min polare så ringde telefonen på "dolt nummer".
Det var någon med liiiiite brytning, men flytande Svenska och lite norrländsk dialekt, eftersom att jag känner några där uppe som har mitt nummer så inleder jag med
"Vafan vill du?"
-Jag heter Caesar och jag ringer från Umeå-polisen
"Dra åt helvete"
Lägger på och det ringer igen
Då börjar han istället låta seriös och jag inser att han faktiskt är från polisen

Han frågar om han kan få min mammas nummer och ringa och höra med henne så att det är OK att jag blir förhörd utav honom, det var det
Så pratade med han i ca 50 minuter och gav all info jag hade och så, så dom försöker väl gå vidare med fallet (?)

Iaf så var det jävligt pinsamt med tanke på inledningen av samtalet :mellow:


/e; Ja, kort och dåligt förklarat, vill ni veta mer så får ni fråga :)


tack för din morsas nummer ^^
och vad tycker en viss person om din sig? ^_^

This post was edited by Simun on Sep 22 2010 04:50pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 22 2010 04:52pm
Quote (PhearCIII @ 22 Sep 2010 23:50)
Riktiga polisen som ringde och ställde frågor om han för att Johanna anmälde han


jaha, jajaja nu fattar jag, trodde de handla om dig lol :P
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 04:55pm
Quote (Simun @ Sep 23 2010 12:47am)
tack för din morsas nummer ^^
och vad tycker en viss person om din sig? ^_^


Lugnt B)

Om vi tänker på samma personen så tror jag den personen blev lite ledsen i ögat samt varm i fingrarna efter lite rage på mig :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll