Ni bad om en uppdatering, here goes;
För ca 3 veckor sen när jag var hemma hos min polare så ringde telefonen på "dolt nummer".
Det var någon med liiiiite brytning, men flytande Svenska och lite norrländsk dialekt, eftersom att jag känner några där uppe som har mitt nummer så inleder jag med
"Vafan vill du?"
-Jag heter Caesar och jag ringer från Umeå-polisen
"Dra åt helvete"
Lägger på och det ringer igen
Då börjar han istället låta seriös och jag inser att han faktiskt är från polisen
Han frågar om han kan få min mammas nummer och ringa och höra med henne så att det är OK att jag blir förhörd utav honom, det var det
Så pratade med han i ca 50 minuter och gav all info jag hade och så, så dom försöker väl gå vidare med fallet (?)
Iaf så var det jävligt pinsamt med tanke på inledningen av samtalet

/e; Ja, kort och dåligt förklarat, vill ni veta mer så får ni fråga
