☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
2
3
4
5
6
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 5996
Replies: 999
Track Topic
Jokkeee
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold
:
40.70
#31
Dec 4 2009 09:16am
Quote (Litttle_Brother @ Dec 4 2009 05:15pm)
Ni ska göra Nickes läxor, inte han era, och tig sedan.
Men han är ju så duktig så han kan ju göra dom själv
NiPSimmiie
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold
:
0.00
#32
Dec 4 2009 09:22am
Quote (Litttle_Brother @ 4 Dec 2009 15:15)
Ni ska göra Nickes läxor, inte han era, och tig sedan.
tss
sånt har inte jag tid med ~~ xD nog med mina , * en per vecka typ men ändå * xd
NiPSimmiie
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold
:
0.00
#33
Dec 4 2009 09:24am
BASKET NU !
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#34
Dec 4 2009 09:25am
Quote (NiPSimmiie @ 4 Dec 2009 16:24)
BASKET NU !
Gl Hf etc´.
Jokkeee
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold
:
40.70
#35
Dec 4 2009 09:25am
Quote (NiPSimmiie @ Dec 4 2009 05:24pm)
BASKET NU !
OKEJ LYCKA TILL HAR DÅ HOCKEY OM EN TIMMA !"!!!!!
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#36
Dec 4 2009 09:25am
Quote (Nickeee @ 4 Dec 2009 16:16)
Dom är för dåliga för att kasta sten xDD
Japp dem är för dåliga för att kasta, vi får hämta Jörgen, det är bara han som kan kasta.
Invite
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold
:
3.51
Warn: 10%
#37
Dec 4 2009 09:56am
va gör ni ?
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#38
Dec 4 2009 10:07am
Vad tycker ni om min sig btw? Är rädd för att den är lite fööör random
chingah
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold
:
0.07
#39
Dec 4 2009 10:08am
Imorrn äre dags för fakking div 3 derby 94 innebandy!
Täby fc (Capeiro) vs Erikslunds KF
Ska stänka sönder!
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#40
Dec 4 2009 10:19am
hur fixar jag ett maximerat windowmode? När jag har windowmode på d2 så blir det liksom 10x10 cm eller någe ...
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact