d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev123456100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 6 2009 01:14pm
Quote (037 @ 6 Nov 2009 20:13)
Äh det är ju en månad kvar fan!
Lär ju hinna tills dess ^_^ :wub:


Vi ska ju ha smekmys och OOT-kväll :wub:
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 6 2009 01:16pm
Quote (snigelfis @ Nov 6 2009 07:14pm)
Vi ska ju ha smekmys och OOT-kväll :wub:


Har du ett N64 med kontroller då? :D :wub:
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 6 2009 01:26pm
Quote (037 @ 6 Nov 2009 20:16)
Har du ett N64 med kontroller då? :D :wub:


Klart jag har bubbi :wub:
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 6 2009 01:27pm
Quote (snigelfis @ Nov 6 2009 07:26pm)
Klart jag har bubbi :wub:


Skogskyrkogården here I fukin' come! :D :wub:
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Nov 6 2009 01:40pm
tard i runk topicen! :D
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 6 2009 01:42pm
Quote (syndicateffs @ Nov 6 2009 07:40pm)
tard i runk topicen! :D


Måste medge att jag håller med dig

Jsp dog, vafan :( </3
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Nov 6 2009 01:44pm
Quote (037 @ Nov 6 2009 07:42pm)
Måste medge att jag håller med dig

Jsp dog, vafan :( </3


jaaa xD men killen räddade precis min dag :D
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 6 2009 01:44pm
Quote (syndicateffs @ Nov 6 2009 07:44pm)
jaaa xD men killen räddade precis min dag :D


quote i min profil

[min sig quote är också jävligt fin :D]
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Nov 6 2009 01:47pm
Quote (037 @ Nov 6 2009 07:44pm)
quote i min profil

[min sig quote är också jävligt fin :D]


hahaha :D har inte tänkt på den ;D
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 6 2009 01:54pm
Snigelfis poffade, unperm :( :cry: <3


Nej ni pojkar, nu drar vi oss ut för att fezta med smågrabzen
puss på er jsp-folk (Och snigelfis för sig :wub: <3 )

This post was edited by 037 on Nov 6 2009 01:57pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456100Next
Closed New Topic New Poll