d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev12345618Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,392
Joined: Oct 20 2009
Gold: 361.10
Warn: 10%
Jun 7 2010 01:35pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2010 09:34pm)
Jag är gay


lol
Member
Posts: 9,943
Joined: Sep 7 2008
Gold: 1,212.00
Jun 7 2010 01:36pm
jsp 5 - 0 spaz was izi etc
Member
Posts: 16,703
Joined: Jun 6 2010
Gold: 0.00
Jun 7 2010 01:39pm
ni borde glömma det , snubben kommer att ta självmord snart om ni fortsätter :(

Regards
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Jun 7 2010 01:39pm


jag hoppas spaz trollar för om det är selfownage är det ju inte så kul ...

lurig som han är kan jag mycket väl tänka mig att han kör den episka "midget-pron" med lite ny vinkel

om nu någon är gay eller inte tycker jag är vars och ens ensak och inget man kan/ska ha åsikter om

rasism och sexism är primitiva företeelser imo

live and let live!!



Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2010 01:40pm
Quote (xpd-trader @ 7 Jun 2010 21:39)
jag hoppas spaz trollar för om det är selfownage är det ju inte så kul ...

lurig som han är kan jag mycket väl tänka mig att han kör den episka "midget-pron" med lite ny vinkel

om nu någon är gay eller inte tycker jag är vars och ens ensak och inget man kan/ska ha åsikter om

rasism och sexism är primitiva företeelser imo

live and let live!!


trodde du skulle köra stenhårt ju... dissapoint
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 7 2010 01:41pm
Quote (xpd-trader @ Jun 7 2010 07:39pm)
jag hoppas spaz trollar för om det är selfownage är det ju inte så kul ...

lurig som han är kan jag mycket väl tänka mig att han kör den episka "midget-pron" med lite ny vinkel

om nu någon är gay eller inte tycker jag är vars och ens ensak och inget man kan/ska ha åsikter om

rasism och sexism är primitiva företeelser imo

live and let live!!


Läjm
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 7 2010 01:51pm
Posta ss på vad de som pmat dej skrivit då? Är du bög förresten?
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 7 2010 01:52pm
det e gött
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 7 2010 01:52pm
Quote (Madderfakker @ 7 Jun 2010 21:51)
Posta ss på vad de som pmat dej skrivit då? Är du bög förresten?


vadå, är du sugen eller?
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Jun 7 2010 01:54pm
Fa1l
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345618Next
Closed New Topic New Poll