Quote (xpd-trader @ 7 Jun 2010 21:39)
jag hoppas spaz trollar för om det är selfownage är det ju inte så kul ...
så lurig som han är kan jag mycket väl tänka mig att han kör den episka "midget-pron" med lite ny vinkel
om nu någon är gay eller inte tycker jag är vars och ens ensak och inget man kan/ska ha åsikter om
rasism och sexism är primitiva företeelser imo
live and let live!!
trodde du skulle köra stenhårt ju... dissapoint