Quote (snoramej @ 18 May 2010 22:39)
Nu slutar jag för ikväll

Ska sova

More wins tomorrow!
E:http://img232.imageshack.us/img232/6344/20100518487.jpg
Vill se en cykel
fuuck :C
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--Foto0016.jpgjag har försökt tagit på min cykel, men det är för mörkt ute

antingen ser man inte ens lappen/cykeln för att det är för mörkt. när jag startar blixten så blir lappen helt vit :C
AH; jag vann visst! snoramej failade.
jag vill se en systemetpåse!
This post was edited by Simun on May 18 2010 02:45pm