d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev12345654Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 18 2010 02:35pm
Läskeblask vare här! fakking nigga jag blev -_- jag vill se... Ett husdjur!


This post was edited by ChingeR on May 18 2010 02:38pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2010 02:35pm
Quote (Simun @ 18 May 2010 21:33)
är inte det där en tandborste? x)




NU FICK DU BÅDE OCH!!

Quote (Goss3N @ 18 May 2010 21:33)
fail

http://piclair.com/data/kofjm.jpg

cykel är vad jag vill se
måste det vara text? :(


Pwn!

Läskeblaskflaska!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:37pm
ok!
nu ska vi se en bild på ett husdjur B)
dammråttor räknas inte :(
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 18 2010 02:39pm
Gammal fanbild, får duga..



Jag vill se en datorplats med min profil öppen.. :unsure:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2010 02:39pm
Quote (Simun @ 18 May 2010 21:37)
ok!
nu ska vi se en bild på ett husdjur B)
dammråttor räknas inte :(


Nu slutar jag för ikväll ^_^

Ska sova :P

More wins tomorrow!

E:

Vill se en cykel

This post was edited by snoramej on May 18 2010 02:42pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:43pm
Quote (snoramej @ 18 May 2010 22:39)
Nu slutar jag för ikväll ^_^

Ska sova :P

More wins tomorrow!

E:http://img232.imageshack.us/img232/6344/20100518487.jpg

Vill se en cykel


fuuck :C
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--Foto0016.jpg

jag har försökt tagit på min cykel, men det är för mörkt ute :D
antingen ser man inte ens lappen/cykeln för att det är för mörkt. när jag startar blixten så blir lappen helt vit :C

AH; jag vann visst! snoramej failade.

jag vill se en systemetpåse!

This post was edited by Simun on May 18 2010 02:45pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2010 02:44pm
Quote (Simun @ 18 May 2010 21:43)
fuuck :C
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--Foto0016.jpg

jag har försökt tagit på min cykel, men det är för mörkt ute :D
antingen ser man inte ens lappen/cykeln för att det är för mörkt. när jag startar blixten så blir lappen helt vit :C


Är ju inte ens din profil xD

Vi kör väl på en...

Tv-spelskonsol

Quote (Simun @ 18 May 2010 21:43)
tyckte han skrev att man skulle ta på hans egna profil :D
whatever, dubbelfail B)


ojfan det skrev han ju visst.. You win :(

This post was edited by snoramej on May 18 2010 02:46pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:46pm
Quote (snoramej @ 18 May 2010 22:44)
Är ju inte ens din profil xD

Vi kör väl på en...

Tv-spelskonsol


du failade. han skrev att man skulle ta med hans profil :D
nu ska vi alltså få se en systembolagspåse!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 18 2010 02:46pm
Quote (snoramej @ May 18 2010 10:44pm)
Är ju inte ens din profil xD

Vi kör väl på en...

Tv-spelskonsol


Jag skrev "min", alltså PhearCIII's profil
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 18 2010 02:47pm
Quote (Simun @ 18 May 2010 22:46)
du failade. han skrev att man skulle ta med hans profil :D
nu ska vi alltså få se en systembolagspåse!


Tror du jag har en eller? :(

Aja får hoppas att någon tar något lite coolare. Och ta fan heller mobil eftersom de flesta fottar med sina mobiler!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345654Next
Add Reply New Topic New Poll