d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev12345621Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Dec 29 2009 11:59am
Quote (Simun @ 29 Dec 2009 18:52)
Nej, bara bisexuell :hug:


:wub:

Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 18:52)
ne du e typ 50% britt :)


If only...

Quote (ZippYz @ 29 Dec 2009 18:55)
Jag är 99,7% spam.


kkthxbai :run:


Fix'd.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 29 2009 11:59am
Classic & Zoega. Löfbergs & co = under 30:- / priset = fail.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Dec 29 2009 12:02pm


Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 19:53)
njae, men te är ghey... så du är helt enkelt bara osäker på din läggning, bi helt enkelt, ibland vill du ha korv och ibland bröd ;)



Ja?


du vet inte vad det innebär att vara homosexuell / gay / ghey / medlem i єяяоя / whatever va? :rolleyes:

This post was edited by SCXiao on Dec 29 2009 12:02pm
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 29 2009 12:02pm
Quote (SCXiao @ Dec 29 2009 07:02pm)
du vet inte vad det innebär att vara homosexuell / gay / ghey / medlem i єяяоя / whatever va? :rolleyes:


:angry:
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 12:03pm
Quote (SCXiao @ 29 Dec 2009 19:02)
du vet inte vad det innebär att vara homosexuell / gay / ghey / medlem i єяяоя / whatever va? :rolleyes:


no fucking clue about that sir... ;)
vet inte vad det innebär? njae kan inte påstå att jag testat på det, om det är det du antyder :)

/e: min poäng är att kaffe som dryck är rätt manligt... att dricka te däremot e rätt ghey... motivering finns om du orkar bry dig... ;)

This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 12:04pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Dec 29 2009 12:05pm
Quote (ZippYz @ 29 Dec 2009 20:02)
:angry:


:kiss:

Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 20:03)
no fucking clue about that sir... ;)
vet inte vad det innebär? njae kan inte påstå att jag testat på det, om det är det du antyder :)


Nej, jag menar innebörden av själva ordet. Du verkar liksom tro att man kan bedöma sådant baserat på vad personen i fråga dricker..


Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 20:03)
/e: min poäng är att kaffe som dryck är rätt manligt... att dricka te däremot e rätt ghey... motivering finns om du orkar bry dig... ;)


Jatack, ska iväg och handla och hämta pizza nu, när jag kommer tillbaka vill jag se en riktigt bra motivering :p

This post was edited by SCXiao on Dec 29 2009 12:05pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 29 2009 12:06pm
öppen eld+kaffepanna = win
finns inget godare kaffe, lovar
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 12:17pm
Quote (SCXiao @ 29 Dec 2009 19:05)
Nej, jag menar innebörden av själva ordet. Du verkar liksom tro att man kan bedöma sådant baserat på vad personen i fråga dricker..




Jatack, ska iväg och handla och hämta pizza nu, när jag kommer tillbaka vill jag se en riktigt bra motivering :p




Suck... Nej man avgör inte sexualiteten på vad folk dricker, men det ÄR ghey att dricka te, precis som det är ghey att klä sig i rosa och leka med barbiedockor. Det bevisar inte att du nödvändigtvis tycker om att packa bajs på nätterna, men man får ju sina misstankar ;)


Och själva motiveringen till att kaffe är mer manligt än te, well:
VD'n för storföretaget sitter i sin fläskiga skinnstol och dricker sin stora kopp med svart kaffe = manligt. Byggnadsarbetarna på rasten, med en stor kopp kaffe i handen och en hammare i den andra = mycket manligt. I gamla manliga filmer dricks det alltid kaffe.
När dricks det te? I spa-behandlingssalongen? låter inte riktigt lika manligt va ;) ^^
Banned
Posts: 24,312
Joined: Jun 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 29 2009 12:31pm
Quote (syndicateffs @ Dec 29 2009 06:50pm)
te e för britter ;D


Engelsmän, inte britter.
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Dec 29 2009 12:40pm
Quote (Goss3N @ Dec 29 2009 06:06pm)
öppen eld+kaffepanna = win
finns inget godare kaffe, lovar


fyfan va gott de e asså, fick minnen från i våras när du skrev de där
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345621Next
Add Reply New Topic New Poll