d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Tja > Fråga
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 06:21am
Quote (Emil @ Dec 22 2009 12:20pm)
hur vore det att använda skallen innan du postar trådar?


Hur vore det att hålla käften innan man gör mig förbannad?
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Dec 22 2009 06:21am
Quote (Emil @ 22 Dec 2009 13:20)
hur vore det att använda skallen innan du postar trådar?


this
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Dec 22 2009 06:24am
Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 01:13pm)
alla är verkligen desperata å jävlas med mig, sen får jag skit när jag dampar på er som testar eran tur med mitt temperament.
Kom för fan inte å säg att jag har dålig attityd när NI retar upp mig till att få attityden.


no shit?
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 06:25am
Quote (diablo_es @ Dec 22 2009 12:24pm)
no shit?


ye shit -.-
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Dec 22 2009 06:26am
vad i helvete förväntar du dig egentligen när du postar en sån här tråd? du fick ju svar, var det inte det du sökte?
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Dec 22 2009 06:34am
Quote (Emil @ Dec 22 2009 01:26pm)
vad i helvete förväntar du dig egentligen när du postar en sån här tråd? du fick ju svar, var det inte det du sökte?


är man efterbliven så är man,
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Dec 22 2009 06:35am
Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 09:30am)
tack för ett bra svar och en liten genomgång. :) (ingen sarkasm)



Sa jag nånsin att något som e värt 100 fg e trophy? Nä, jag sa bara att du skulle kolla vilka offers jag fått för eni eftersom du kränker och säger 10fg.


Quote
Tycker ni att en perf eni bp ska visas upp i trophy room?


Du är ju helt jävla tom i skallen, jävla tattare
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 22 2009 06:40am
Quote (heartless10 @ 22 Dec 2009 13:21)
Hur vore det att hålla käften innan man gör mig förbannad?


Du blir förbannad på grund av din oförmåga att använda skallen, det blir mycket enklare om du lär dig läsa, öppnar ögonen och kanske tänker till.
Jag vet inte vilket av dessa stegen som är svårast för dig, men det är ju inte så att du tvunget är ett uppenbart mål för alla som flamar.
Det är inte dig som person folk retar, utan ditt beteende på internet.
Bete dig som man bör så ska du se att flames mot dig minskar.

Som det är just nu verkar du leva efter "det är alla andra det är fel på, inte mig"-principen. Det är snarare tvärtom, det är alla andra som har rätt, och DU har fel.
Enkel logik :)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 22 2009 07:07am
Men herregud heartless... Räcker det inte med fails nu?

Jag pendlade mellan näst sista och sista alternativet för att bara att tänka på en eni i Trophy Room får mig att skratta, men sedan så bryr jag mig inte ett skit heller om vad du säger....
Jag beundrar förövrigt hästens visa ord :wub:
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 07:07am
tvinga mig inte raga mer än nödvändigt plz, är bara så jävla onödigt för oss alla.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll