Det senaste jag läste var
The teachings of don Juan - A Yaqui way of knowledge
...och efter det fortsättningen
A separate reality - further conversations with don Juan
Jävligt bra om man är intresserad av shamanism och det som hör till
Den senaste tiden har jag läst
The archaic revival
Breaking open the head
Adventures beyond the body
The cosmic serpent - DNA and the origins of knowledge
Food of the Gods
Quote (GuZ @ Nov 23 2009 01:42pm)
Haha ;D
Själv försöker jag plöja igenom de flesta av Stephen Kings böcker på ett år

Tror inte att jag har så j'vla många kvar nu iaf ^
Vilka har du läst och vilka har varit bäst? Har bara läst 2, kan rekommendera Stark om du inte gett dig på den än. Insomnia var sådär, läste båda på svenska dock.
This post was edited by TidsL on Dec 25 2009 09:14am