d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Friday, Damn är Sjuk Saknar O Puffa.. > Puffpuff Giveeeeeeeeeeeee
Prev12345619Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 16 2009 09:35am
Quote (b3nno @ Nov 16 2009 04:32pm)
haha käften du tönt, Leker nått här kaxig bakom skärmen.
Skulle krossa dig om jag träffa dig.

Simun, jag vet att du nite röker på.


Hahahahahaha! Lol'd för att det kommer ifrån dig.

Snälla sluta posta här. Ingen tycker om dig här heller!
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 16 2009 09:36am
BTW den här topicen va meningen o va lite rolig inte VA TUFF..
För Friday filmen, gillar den filmen.
Men ni är töntar som kollar på fitt filmer, gå o kolla på När EMIJ dueller simun istället.. kanske roligare.
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 16 2009 09:38am
Quote (b3nno @ Nov 16 2009 04:36pm)
BTW den här topicen va meningen o va lite rolig inte VA TUFF..
För Friday filmen, gillar den filmen.
Men ni är töntar som kollar på fitt filmer, gå o kolla på När EMIJ dueller simun istället.. kanske roligare.


Haha. Yeah!
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 16 2009 09:39am
Quote (GuZ @ Nov 16 2009 03:38pm)
Haha. Yeah!


nice sig btw.
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
Nov 16 2009 09:39am
Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 16:32)
haha käften du tönt, Leker nått här kaxig bakom skärmen.
Skulle krossa dig om jag träffa dig.

Simun, jag vet att du nite röker på.


Hahaha..
Gangsta 4 life dawg!


Patetiskt för fan.
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 16 2009 09:40am
Quote (DevilDriver @ Nov 16 2009 03:39pm)
Hahaha..
Gangsta 4 life dawg!


Patetiskt för fan.


well, im gangsta
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 16 2009 09:42am
Quote (b3nno @ Nov 16 2009 04:39pm)
nice sig btw.


Oj, man tackar! Gillar din också! Den återspeglar din personlighet.
Du ingjuter verkligen skräck i dina medforumiter B)

This post was edited by GuZ on Nov 16 2009 09:42am
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
Nov 16 2009 09:42am
Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 16:40)
well, im gangsta


Jo, vi märker det.

Lägg ner stilen.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Nov 16 2009 09:47am
Quote (SCXiao @ 16 Nov 2009 15:54)
Ska du gå och skära dig för att du skäms? :(
btw din sig är för stor :angry: *slå på fingrarna med linjalen*


sant ;D finns fan ingen som inte röker i karlstad längre haha
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 16 2009 09:48am
Quote (RistVaLL @ Nov 16 2009 03:47pm)
sant ;D finns fan ingen som inte röker i karlstad längre haha


du frågade mig om weed? haha. btw min sig är bra.. oscar sa de så STFU den som sa de måste spela cs PEACe
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345619Next
Closed New Topic New Poll