Quote (b3nno @ Nov 16 2009 04:32pm)
haha käften du tönt, Leker nått här kaxig bakom skärmen.
Skulle krossa dig om jag träffa dig.
Simun, jag vet att du nite röker på.
Hahahahahaha! Lol'd för att det kommer ifrån dig.
Snälla sluta posta här. Ingen tycker om dig här heller!