d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Omg Plz Help > .
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 5 2009 09:45am
Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 17:16)
nerd?:'d fick skäll av lärare för jag kasta flaskor i korridoren som inte hade någon kork XD


HARDCORE YEAHHHHHHHHHH
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 5 2009 09:46am
Quote (SpAz. @ 5 Nov 2009 16:45)
HARDCORE YEAHHHHHHHHHH


HAHAHAHAHA :D

:wub:
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 5 2009 09:46am
Quote (SpAz. @ Nov 5 2009 03:45pm)
HARDCORE YEAHHHHHHHHHH


vet HAHAHAHAHA XD men våra lärare är cp
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 5 2009 09:48am
Quote (hestJaevel @ 5 Nov 2009 17:46)
HAHAHAHAHA :D

:wub:


DOM HADE INTE ENS NÅGON KORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Nov 5 2009 09:48am
Neka eller så dödar du killen och slänger han i sjön ;)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 5 2009 09:48am
vem vare som kasta ???
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 5 2009 09:51am
Quote (SpAz. @ 5 Nov 2009 16:48)
DOM HADE INTE ENS NÅGON KORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


En gång sparkade jag på en cykel, sen sprang jag fort därifrån, man vill ju lixxx inte att morsan ska få reda på!!!

Quote (Ekaan @ 5 Nov 2009 16:48)
vem vare som kasta ???


Säg vem det fucking var

This post was edited by hestJaevel on Nov 5 2009 09:51am
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 5 2009 09:52am
knuffa mer
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 5 2009 09:52am
Quote (hestJaevel @ 5 Nov 2009 17:51)
En gång sparkade jag på en cykel, sen sprang jag fort därifrån, man vill ju lixxx inte att morsan ska få reda på!!!

Jag, tönt?!?! en gång kasta jag ett tuggummi i horet po en tjej i klassen - efter jag tuggat det!!!!!!!!1111

Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 5 2009 09:54am
Quote (SpAz. @ 5 Nov 2009 17:52)
Jag, tönt?!?! en gång kasta jag ett tuggummi i horet po en tjej i klassen - efter jag tuggat det!!!!!!!!1111


jag målade en penis på bordet i skolan.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll