d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Slashasen > .
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 21 2009 10:22am
Quote (1000 @ Mon, 21 Sep 2009, 17:21)
hur menar då du? jag förrstör ignet nu?


säger åt en p13 göra en topic får vi se hur taggad han är -.-
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Sep 21 2009 10:22am
Quote (slashasen @ Mon, 21 Sep 2009, 18:22)
säger åt en p13 göra en topic får vi se hur taggad han är -.-


hur menar då du? jag förrstör ignet nu?
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Sep 21 2009 10:23am
Quote (slashasen @ Mon, Sep 21 2009, 06:22pm)
säger åt en p13 göra en topic får vi se hur taggad han är -.-


Varför skulle jag göra en onödig topic när vi vet att ingen vill ha kvar dig här om du spammar såhär?
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Sep 21 2009 10:23am
wtf?????
Member
Posts: 16,834
Joined: May 13 2009
Gold: 0.30
Warn: 30%
Sep 21 2009 10:23am
:rofl:



This post was edited by Miralda on Sep 21 2009 10:23am
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 21 2009 10:23am
Quote (1000 @ Mon, 21 Sep 2009, 17:22)
hur menar då du? jag förrstör ignet nu?


sa att han skulle göra sig en egen topic måste man skriva det 3 gånger för det ska gå in i hans hjärna ?
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Sep 21 2009 10:23am
Quote (Miralda @ Mon, 21 Sep 2009, 18:23)
:rofl:

slasken du är bara för mycket


de e fan du oxå !!!!



mr. pro 09 ;)


Quote (slashasen @ Mon, 21 Sep 2009, 18:23)
sa att han skulle göra sig en egen topic måste man skriva det 3 gånger för det ska gå in i hans hjärna ?


hur menar då du? jag förrstör ignet nu?

This post was edited by 1000 on Sep 21 2009 10:24am
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Sep 21 2009 10:24am
Lul ^^

This post was edited by ZippYz on Sep 21 2009 10:24am
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 21 2009 10:24am
Quote (Miralda @ Mon, 21 Sep 2009, 17:23)
:rofl:

slasken du är bara för mycket


emma dra försvin ur mitt liv du sitter på msn säger scammat dig på 5k fg så säger du rico säger det är jag hur mogen är du asså fyfan kaxik bitch de äru vad du är -.- omk du nu är tjej så bevisa det istället för sitt på ett forum hela dagarna -.-
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 21 2009 10:24am
Inb4: :locked:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll