d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjena Alla Svennar > Kom å Kolla
Prev12345625Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Aug 26 2009 12:31pm
Omg.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:31pm
Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 06:31pm)
Akta dyslexin


mm akta prostatan du tar i för mkt
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Aug 26 2009 12:31pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 19:30)
oj oj oj då var det känsligt?


Tror inte riktigt du förstod det ;)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 26 2009 12:35pm
diggar att du kommer hit med attityd och ger den till sweforum-veteraner (som mig själv) och andra, fan dra härifrån din d2-rand.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:36pm
Quote (snoramej @ Wed, Aug 26 2009, 06:35pm)
diggar att du kommer hit med attityd och ger den till sweforum-veteraner (som mig själv) och andra, fan dra härifrån din d2-rand.


oj då förlåt att jag inte spelar 24 seven som ni då
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Aug 26 2009 12:38pm






This post was edited by Brasken on Aug 26 2009 12:38pm
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Aug 26 2009 12:40pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 19:36)
oj då förlåt att jag inte spelar 24 seven som ni då


Jag spelar inte Diablo. Nice try though.
Member
Posts: 8,520
Joined: Jun 27 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2009 12:42pm
Din svenska vara mycket bra... jag förstå allt du säga!
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Aug 26 2009 12:42pm
Med den attityden kommer du inte långt. gtfo.

Anyway.. dom där sakerna kan du sälja till akara, dom suger.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:42pm
Quote (DJVIP @ Wed, Aug 26 2009, 06:42pm)
Din svenska vara mycket bra... jag förstå allt du säga!


mm märker det.
Patetiskt skämt btw
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345625Next
Closed New Topic New Poll