☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Dota Chatten
Prev
1
2
3
4
5
6
497
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 81760
Replies: 4968
Track Topic
Brallan
Member
Posts: 1,643
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
1,003.50
#31
Jul 5 2009 03:22pm
Quote (Svartermetalisk @ Sun, 5 Jul 2009, 23:22)
Jo iofs sant men min poäng går fram tror jag, builden är riks-fet.
builden är helt okej, ja
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#32
Jul 5 2009 03:24pm
Quote (Bralllan @ Sun, Jul 5 2009, 09:22pm)
builden är helt okej, ja
..
This post was edited by Svartermetalisk on Jul 5 2009 03:25pm
1000
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold
:
1.50
#33
Jul 5 2009 03:24pm
aha
ägde sönder ett game nyss 11-3-26 me zues t4t
gn8
Brallan
Member
Posts: 1,643
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
1,003.50
#34
Jul 5 2009 03:26pm
Quote (Svartermetalisk @ Sun, 5 Jul 2009, 23:24)
..
??
..
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#35
Jul 5 2009 04:39pm
JAG ÄR BRA PÅ DOTAAA
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#36
Jul 5 2009 08:08pm
Imorgon så dingar ja level 40 på garena!
Det är ju typ applåd på denna!
This post was edited by spetch on Jul 5 2009 08:08pm
UndeadGad
Member
Posts: 48,523
Joined: Mar 17 2006
Gold
:
207,463.50
#37
Jul 5 2009 09:44pm
behöver jag säga nå mer?
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#38
Jul 5 2009 09:50pm
Quote (UndeadGad @ Mon, Jul 6 2009, 03:44am)
http://img15.imageshack.us/img15/1452/wasenthard.jpg
behöver jag säga nå mer?
Necronomicon är spelets mest undersakttade item
1000
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold
:
1.50
#39
Jul 5 2009 10:46pm
Quote (UndeadGad @ Mon, 6 Jul 2009, 05:44)
http://img15.imageshack.us/img15/1452/wasenthard.jpg
behöver jag säga nå mer?
skulle inte förvåna mig ifall att du kör med massa hax på dota oxå
som du gör på d2..
f10eq
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
2,013.51
#40
Jul 6 2009 01:00am
Quote (1000 @ Mon, 6 Jul 2009, 06:46)
skulle inte förvåna mig ifall att du kör med massa hax på dota oxå
som du gör på d2..
tänkte precis säga
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
497
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact