d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tio Tusen
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 257.63
Trader: Trusted
Apr 16 2009 08:26am
fan jag var tvungen att göra en ändå ^^
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Apr 16 2009 08:28am
Quote (pawa @ Thu, Apr 16 2009, 01:17pm)
jag börjar närma mig 12 fan :P


lewel, bara 800 kvar
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 257.63
Trader: Trusted
Apr 16 2009 08:29am
Quote (diablo_es @ Thu, 16 Apr 2009, 16:28)
lewel, bara 800 kvar


nice :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 16 2009 04:45pm
Quote (RistVaLL @ Thu, 16 Apr 2009, 16:26)
fan jag var tvungen att göra en ändå ^^


haha va fan

Jag skrev att du nästan hade 17k posts för en dag sen (två om man räknar att klockan är över 12)
Och du har redan gjort över 300 posts? xD
På ca en dag ^^
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
Apr 16 2009 04:49pm
Quote (Litttle_Brother @ Thu, Apr 16 2009, 10:45pm)
haha va fan

Jag skrev att du nästan hade 17k posts för en dag sen (två om man räknar att klockan är över 12)
Och du har redan gjort över 300 posts? xD
På ca en dag ^^


haha xD yepp han har skrivit på bra...^^
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
Apr 16 2009 05:05pm
Quote (Litttle_Brother @ Fri, 17 Apr 2009, 00:45)
haha va fan

Jag skrev att du nästan hade 17k posts för en dag sen (två om man räknar att klockan är över 12)
Och du har redan gjort över 300 posts? xD
På ca en dag ^^


han har för mkt fritid :/
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
Apr 16 2009 05:10pm
Quote (dLQ @ Thu, Apr 16 2009, 11:05pm)
han har för mkt fritid :/


haha xD
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
Apr 16 2009 06:25pm
Quote (elite91 @ Fri, 17 Apr 2009, 01:10)
haha xD


xd
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 257.63
Trader: Trusted
Apr 16 2009 08:04pm
Quote (elite91 @ Fri, 17 Apr 2009, 00:49)
haha xD yepp han har skrivit på bra...^^


men liksom, dom flesta postarna är ju mest diskussioner ändå ..

inte allt för mkt +1 bara :)
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
Apr 16 2009 08:05pm
Quote (RistVaLL @ Fri, 17 Apr 2009, 04:04)
men liksom, dom flesta postarna är ju mest diskussioner ändå ..

inte allt för mkt +1 bara :)


+1..
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll