d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1298299300301302404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 22 2015 05:36pm
Quote (SCXiao @ Dec 22 2015 08:22pm)
Run #86 (har gett upp Pits för tillfället) - Lem rune :banana:


Travi eller vad för nåt tro?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 22 2015 07:04pm
"Expat" min första 98 gubbe nu. :thumbsup:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 22 2015 08:10pm
Quote (ORVAR @ Dec 23 2015 12:36am)
Travi eller vad för nåt tro?


Nvm, jag är skev :[ Uppenbarligen LK runs

Du borde farma countess mer dock :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 23 2015 07:58am
Quote (ORVAR @ 23 Dec 2015 04:10)
Nvm, jag är skev :[ Uppenbarligen LK runs

Du borde farma countess mer dock :D


Missar varje gång du är inne :(
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 23 2015 08:36am
Quote (berhemuli @ Dec 23 2015 02:58pm)
Missar varje gång du är inne :(



Har knappt varit inne på en veckas tid nu, inte haft tid

Kmr börja som vanligt igen snart dock :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,344.57
Dec 23 2015 03:06pm
Kan jag göra Grief i den här??


Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Dec 23 2015 03:32pm
2h why even? Leta efter pb ffs
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,344.57
Dec 24 2015 02:40am
#91 - Hittade en runa i varje kista :rofl: Ral, Amn, Hel, Lem :thumbsup:

e; och en 22 max damage jool :O

This post was edited by SCXiao on Dec 24 2015 02:41am
Member
Posts: 7,301
Joined: Feb 22 2007
Gold: 3.00
Dec 25 2015 03:09am
Quote (SCXiao @ Dec 24 2015 09:40am)
#91 - Hittade en runa i varje kista :rofl: Ral, Amn, Hel, Lem :thumbsup:

e; och en 22 max damage jool :O


Go känsla varje gång! LK <3.

Hur lägger du upp dina runs? Ser nästan ut som att det går snabbare för dig att ta wp till act 4 och starta därifrån. Håller tummarna för att Pb droppar snart! :thumbsup:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,344.57
Dec 25 2015 03:19am
Quote (fohza @ 25 Dec 2015 10:09)
Go känsla varje gång! LK <3.

Hur lägger du upp dina runs? Ser nästan ut som att det går snabbare för dig att ta wp till act 4 och starta därifrån. Håller tummarna för att Pb droppar snart! :thumbsup:


Har inte gjort klart a3 än :P jag kör LK och när jag orkar så kör jag Pit också

Jag hittar så jäkla många Monarch osv men ingen pb ännu... Kommer nog snart!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1298299300301302404Next
Add Reply New Topic New Poll