d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1296297298299300521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 23 2012 12:26pm
Quote (Fil @ 23 Apr 2012 20:17)
Nej, funderar på att skaffa chey! :)


Svenska chey, that's the grey!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 23 2012 12:31pm
Quote (Alphabetz @ 23 Apr 2012 19:26)
Svenska chey, that's the grey!


håller med på dey!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 23 2012 12:34pm
Quote (Fil @ Apr 23 2012 07:31pm)
håller med på dey!


Vad ni är gey.. :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 23 2012 12:35pm
Quote (PhearCIII @ 23 Apr 2012 20:34)
Vad ni är gey.. :(


Passarey :angry:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 23 2012 12:36pm
Quote (SCXiao @ Apr 23 2012 07:35pm)
Passarey :angry:


Lugna dey!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 23 2012 12:39pm
Quote (PhearCIII @ 23 Apr 2012 20:36)
Lugna dey!


Va du sey till mey?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 23 2012 12:41pm
Quote (SCXiao @ 23 Apr 2012 19:39)
Va du sey till mey?


Är du en chey?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 23 2012 12:45pm
Quote (Fil @ 23 Apr 2012 19:17)
Nej, funderar på att skaffa chey! :)


Quote (Alphabetz @ 23 Apr 2012 19:26)
Svenska chey, that's the grey!


Quote (Fil @ 23 Apr 2012 19:31)
håller med på dey!


Quote (PhearCIII @ 23 Apr 2012 19:34)
Vad ni är gey.. :(


Quote (SCXiao @ 23 Apr 2012 19:35)
Passarey :angry:


Quote (PhearCIII @ 23 Apr 2012 19:36)
Lugna dey!


Quote (SCXiao @ 23 Apr 2012 19:39)
Va du sey till mey?


Quote (Fil @ 23 Apr 2012 19:41)
Är du en chey?


Käften.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 23 2012 12:49pm
Quote (snoramej @ 23 Apr 2012 20:45)
Käften.


Käften själv snoramey

Quote (Fil @ 23 Apr 2012 20:41)
Är du en chey?


Tänker jag inte sey!

This post was edited by SCXiao on Apr 23 2012 12:49pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 23 2012 12:55pm
Quote (SCXiao @ Apr 23 2012 07:49pm)
Käften själv snoramey



Tänker jag inte sey!


Hahaha skrattade som en alkoholpåverkad fjortischey :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1296297298299300521Next
Add Reply New Topic New Poll