☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
295
296
297
298
299
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96391
Replies: 4038
Track Topic
Madz1
Member
Posts: 14,640
Joined: Dec 15 2009
Gold
:
1,134.00
#2961
Dec 20 2015 04:50pm
Quote (Disturbedxx @ 16 Dec 2015 20:23)
sugen på pvp, men mest pvm om jag ska vara ärlig.
okok ^^
har själv en pvp sorc på NL och en BvC/A baba for ladder på lvl 87 atm
jag kör helt legit och gjorde ingen mf gubbe
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2962
Dec 21 2015 01:45am
morsning! nu blire cta till aman =)
e: så blire cta2
e2: KUUUK råkade göra i phase blade
This post was edited by Simon on Dec 21 2015 01:47am
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#2963
Dec 21 2015 01:49am
Quote (Simon @ 21 Dec 2015 07:45)
https://cdn.discordapp.com/attachments/111520540610572288/128402213700763648/unknown.png
morsning! nu blire cta till aman =)
e: så blire cta2 -_-
e2: KUUUK råkade göra i phase blade
Haha sån jävla fail
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2964
Dec 21 2015 01:54am
Quote (Disturbedxx @ 21 Dec 2015 09:49)
Haha sån jävla fail :D
episkt misslyckande så att säga
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#2965
Dec 21 2015 02:13am
Quote (Simon @ 21 Dec 2015 07:54)
episkt misslyckande så att säga :santa:
Tror väl högsta ctan på servern är en cta5 ^^ lär farma lite i jul
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#2966
Dec 21 2015 02:28am
Quote (Disturbedxx @ 21 Dec 2015 09:13)
Tror väl högsta ctan på servern är en cta5 ^^ lär farma lite i jul :)
Simons har iaf högst req!
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#2967
Dec 21 2015 04:33am
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#2968
Dec 21 2015 04:51am
LOL dom här var i corpset
Rodarn
Member
Posts: 5,191
Joined: Jul 7 2007
Gold
:
9,143.00
#2969
Dec 21 2015 05:22am
kör ni alla på en privat server?
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#2970
Dec 21 2015 08:26am
Mycket springande / nytt game från Arcane till Duriel för att undvika phys immunes
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
295
296
297
298
299
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact