d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1294295296297298521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 10 2012 04:57pm
Quote (i_ecca @ Apr 10 2012 11:49pm)
http://www.youtube.com/watch?v=uTrlnEtTNFI


kuuuuuuuuuuuuuuuuult
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 10 2012 04:59pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 10 2012 05:00pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 10 2012 05:04pm
På tal om bilder på sig själv.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 15 2012 10:26pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 15 2012 10:55pm
Quote (SCXiao @ 16 Apr 2012 06:26)
http://i44.tinypic.com/140dk7b.jpg


fan va söt du är!
Jag bor i sthlm, vart bor du?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 15 2012 11:14pm
Quote (ChingeR @ 16 Apr 2012 06:55)
fan va söt du är!
Jag bor i sthlm, vart bor du?


Jag bor också i sthlm :blush:
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 15 2012 11:25pm
Quote (SCXiao @ 16 Apr 2012 07:14)
Jag bor också i sthlm :blush:



Soet, vad sägs om att tjäna fgs?:D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 15 2012 11:27pm
Quote (c00kie_m0nster @ 16 Apr 2012 07:25)
Soet, vad sägs om att tjäna fgs?:D


ey cockblocka inte nu


Quote (SCXiao @ 16 Apr 2012 07:14)
Jag bor också i sthlm :blush:


Vad sägs om att dra till nån fin restaurang ikv eller kanske hem till mig o se på film?
Typ Donken eller liknande är väl nice
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 15 2012 11:30pm
Quote (ChingeR @ 16 Apr 2012 07:27)
ey cockblocka inte nu




Vad sägs om att dra till nån fin restaurang ikv eller kanske hem till mig o se på film?
Typ Donken eller liknande är väl nice




Wingmanmode on

Hört att Chinger är en söt pöjk, och har en riktigt hästsnabel
Go Back To Svenska Topic List
Prev1294295296297298521Next
Add Reply New Topic New Poll