d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1291292293294295404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 15 2015 05:39pm
Ingen vidare lycka idag, mfat ett flertal timmar, bara fått en mal och ett par keys :[
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Dec 16 2015 02:27am
Quote (umade @ 15 Dec 2015 22:50)
Vad hände? :O


Bottare och noobs i pvp.. alla lowballar. Ensamt dessutom :cry:
Member
Posts: 14,640
Joined: Dec 15 2009
Gold: 1,134.00
Dec 16 2015 12:12pm
någon som kör legit i vanliga euscl eller kör ni alla bara på eran egen server?

och hur går det för alla på eran server, bara PvM eller varit något PvP alls?

fett sugen att köra lite
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Dec 16 2015 12:23pm
Quote (Ztelben @ 16 Dec 2015 18:12)
någon som kör legit i vanliga euscl eller kör ni alla bara på eran egen server?

och hur går det för alla på eran server, bara PvM eller varit något PvP alls?

fett sugen att köra lite


sugen på pvp, men mest pvm om jag ska vara ärlig.
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Dec 16 2015 03:49pm
Hahahahaha!!!!
Först hitta jag WF i cows XD

2 min senare denna xDDDDD

Dags att visa er var skåpet skall stå!



This post was edited by Disturbedxx on Dec 16 2015 03:49pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 16 2015 04:34pm
Quote (Disturbedxx @ 16 Dec 2015 23:49)
Hahahahaha!!!!
Först hitta jag WF i cows XD

2 min senare denna xDDDDD

Dags att visa er var skåpet skall stå!

http://i.imgur.com/qgpHR2Q.jpg


drophack! :angry:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 16 2015 06:05pm
Quote (Disturbedxx @ Dec 16 2015 10:49pm)
Hahahahaha!!!!
Först hitta jag WF i cows XD

2 min senare denna xDDDDD

Dags att visa er var skåpet skall stå!

http://i.imgur.com/qgpHR2Q.jpg



:mad:

Grattis! ^^
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 17 2015 01:55am


good morning sunshine!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Dec 17 2015 04:12am
Quote (Simon @ 17 Dec 2015 07:55)


Tryck alt f4 när du tar prinstscreen nästa gång :D

Gg!
Skaru låna ber till Enigma eller?

This post was edited by Disturbedxx on Dec 17 2015 04:12am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1291292293294295404Next
Add Reply New Topic New Poll