Quote (Ztelben @ 16 Dec 2015 18:12)
någon som kör legit i vanliga euscl eller kör ni alla bara på eran egen server?
och hur går det för alla på eran server, bara PvM eller varit något PvP alls?
fett sugen att köra lite
sugen på pvp, men mest pvm om jag ska vara ärlig.