d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1291292293294295521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 4 2012 03:04pm
Quote (fotosyntEz @ 4 Apr 2012 21:47)
can i haz ur ginger kids???


ikke ginger..



gamla bilder dock (04-05)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 4 2012 03:05pm
Quote (c00kie_m0nster @ 4 Apr 2012 23:04)
ikke ginger..

http://i1154.photobucket.com/albums/p533/c00kiem0nster84/DSC00200.jpg

gamla bilder dock (04-05)


Så söt du såg ut där! :wub:
Bilden med ditt skägg (man såg visserligen inte hela ansiktet men ändå) va liksom mer björnmode
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 4 2012 03:07pm
Quote (PlaaD @ 4 Apr 2012 23:05)
Så söt du såg ut där!  :wub:
Bilden med ditt skägg (man såg visserligen inte hela ansiktet men ändå) va liksom mer björnmode



som sagd gamla bilder:D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 4 2012 03:09pm
Quote (Makta @ 4 Apr 2012 21:51)
Manligt!


Bilden är från Frankrike när vi skulle flyga "Le Grapp" dagtid och fick order om att bära balla clava pga civila i området xD
När vi skulle till och flyga och helikoptern kom stannade massvis me bilar efter vägen och började ta kort och filma ^_^
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Apr 4 2012 06:50pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 4 Apr 2012 23:09)
Bilden är från Frankrike när vi skulle flyga "Le Grapp" dagtid och fick order om att bära balla clava pga civila i området xD
När vi skulle till och flyga och helikoptern kom stannade massvis me bilar efter vägen och började ta kort och filma ^_^


och du direkt drar ner byxorna och visar din vita lilla stjärt!
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 5 2012 03:48am
Quote (RistVaLL @ 5 Apr 2012 02:50)
och du direkt drar ner byxorna och visar din vita lilla stjärt!


De gick inte pga selen vi hade på oss =/
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 5 2012 05:59am
Quote (ankiie @ 4 Apr 2012 15:25)
va e du inom det militära?


Inte ett skit, det är min vän som är. Han är sån som är framme och fixar innan resten springer in och pangar.

Quote (n1ghtm4r3 @ 4 Apr 2012 18:02)
Challenge Accepted!

http://i41.tinypic.com/28vd3lc.jpg


Har tyvärr inte tillgång till pangpang :(
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 5 2012 06:01am
Dubbelpostar fan överallt känns de som. Bugg skit :S

This post was edited by eviilution on Apr 5 2012 06:01am
Member
Posts: 3,959
Joined: Aug 14 2008
Gold: 2,070.50
Apr 5 2012 12:51pm
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 6 2012 09:03pm
Quote (kr3wie @ Apr 5 2012 06:51pm)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/540266_3639001216320_1312969278_3457539_1260988722_n.jpg


ösch
Go Back To Svenska Topic List
Prev1291292293294295521Next
Add Reply New Topic New Poll