Quote (Simon @ 29 Oct 2015 18:26)
alltså vilken dryg jävla snor-dag :D
börjar med att telefonen flippar ur så det verkar som att jag måste återställa den, jag skickar tydligen samma sms en gång i minuten till min chef och en till, antagligen pga att det var det jag gjorde när telefonen började flippa. ska återställa nu i alla fall.
ska köpa en kaffe i skolan och tappar ur hela jävla muggen precis över skrevet så att det ser ut som att jag pissat ned mig och i samma sekund gick det förbi någon mäklar eller ekonom-brud med ljusa kläder som såg jääävligt dyra ut, tänk er pälsväst osv. frågar henne om det gick bra och hon sa att det gjorde det men hon pep iväg fort som fan sen, tror hon fick kaffe på sig också :lol:
anyway nu ska jag försöka röja upp hemma, byta blinkersen och justera halvljuset på biljäveln så att jag går igenom besiktningen imorgon direkt efter jag skrivit tentan... just ja, på tal om tenta så kanske jag borde försöka hinna plugga mer också :rofl:
Förmiddag rullade på som faaan, typ 15 stängda ärenden, bara en arg kund! Winwin
Min eftermiddag bestod utav 3 samtal. Ena samtalet 2h 20min, andra 50min o sista prick 1h.
Fick 4 ärenden stängda...