http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/1637/2084883_520_338.jpg
Träffade mannen i mitten av den där bilden idag
Jag frågade honom hur han lyckades träffa den största svenska jazzsångerskan någonsin och Coltrane som iaf är top tre i listan över högst ansedda jazzmusiker under hela 1900-talet
Han sa bara att det fanns typ inga svarta människor i Sverige på den tiden så han kunde glida in på alla spelningar bäst han ville för alla antog att han var med i bandet
Han har tryckt en t-shirt på den där bilden där det står "Coltrane och Zetterlund i gott sällskap"
Sjukt kaxigt, hur skön kille som helst
