d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1290029012902290329045001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 6 2012 10:35am
http://hd.se/inrikes/2012/11/06/reinfeldt-jobben-storsta/


Hade varit roligare om han angrep dom fysiskt än genom ett uttalande :cry:

This post was edited by Fil on Nov 6 2012 10:37am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 6 2012 10:39am
Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 13:17)
l2 beställa hem  :P


omfg vrålkåt i spelet värt alla pengar :wub:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 6 2012 10:46am
Quote (Intenso8 @ 6 Nov 2012 17:39)
omfg vrålkåt i spelet värt alla pengar :wub:


Låter bigt.
Jag måste köpa lajv också bara om jag köper skiten :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 6 2012 10:47am
Quote (PlaaD @ Nov 6 2012 12:17pm)
l2 beställa hem  :P


Pass på att vänta en vecka på spelet för att tjäna en hundring, fuck det imo :P

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 6 2012 11:03am
Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 17:46)
Låter bigt.
Jag måste köpa lajv också bara om jag köper skiten :(


lunarstorm?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 6 2012 11:21am
Quote (Fil @ 6 Nov 2012 17:35)
http://hd.se/inrikes/2012/11/06/reinfeldt-jobben-storsta/


Hade varit roligare om han angrep dom fysiskt än genom ett uttalande :cry:


Truth hurts. Jävla bidragstagare/Rikeman :angry:

Quote (Svartermetalisk @ 6 Nov 2012 17:47)
Pass på att vänta en vecka på spelet för att tjäna en hundring, fuck det imo :P


Är det inte typ 1 dags leverans på massa ställen numera? Vet iallafall att dom spelen/grejerna jag beställer hem kommer inom max 2 dagar. Datorn inkluderat b)

This post was edited by Makta on Nov 6 2012 11:22am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 6 2012 11:52am
Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 18:46)
Låter bigt.
Jag måste köpa lajv också bara om jag köper skiten :(


cortana har dom gjort bättre oxxå :drool:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 6 2012 12:22pm
Quote (Makta @ 6 Nov 2012 18:21)
Truth hurts. Jävla bidragstagare/Rikeman :angry:



Är det inte typ 1 dags leverans på massa ställen numera? Vet iallafall att dom spelen/grejerna jag beställer hem kommer inom max 2 dagar. Datorn inkluderat b)


Wat? Vem är bidragstagare / rikeman? :lol:

This post was edited by Fil on Nov 6 2012 12:22pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 6 2012 12:30pm
Quote (Fil @ 6 Nov 2012 19:22)
Wat? Vem är bidragstagare / rikeman? :lol:


Din tvillingsyster :angry:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 6 2012 12:45pm
Quote (Makta @ 6 Nov 2012 19:30)
Din tvillingsyster :angry:


Bryschan

Jag har ingen syrra
Go Back To Svenska Topic List
Prev1290029012902290329045001Next
Closed New Topic New Poll