d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1289290291292293404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,191
Joined: Jul 7 2007
Gold: 9,143.00
Dec 8 2015 12:32am
behåller jag min ias om jag byter ut min grief pb mot en last wish pb?
eller har jag max ias eftersom det e pb?
det33% ias jag har på min grief gör det nån stor skillnad med smite?
för pvp grief eller last wish bättre?

ett par frågor men jag har funderat på att skaffa en last wish för mera cb, även om jag solo uber/ut lätt.
problemet är bara mindre ias påverkar pvp bara.
ville bara veta om ias påverkar phase bade. eller om man behåller max ias även med smite med en last wish pb.
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Dec 8 2015 04:32am
Quote (umade @ 8 Dec 2015 00:20)
Vad hade du kört med, om du fått välja? :D


CoA berber
Mara
Hoto
Spirit st
Arach
Whisp
Fcr dex life ring
Waterwalks
Trangs
Eni
Torch
anni
5fhr sc
När du maxat Hammer o synergies så lägger du resten av Skills i resist lightning för passiv max res. +1 för varannan Hard point.

86fhr bp
39dr
80fr
85+LRF
Light abs
125fcr
3.5k-4k life beroende på 20l scs eller skillers life.

€: När du kan/vill så byt ut Maras mot 2/20 pala amu och byt Arach mot tg/Verdungo. Ifall du kör tg så kan du byta whisp mot Raven eller soj. Ifall du ta duntofflor så kan du köra berLo i coa för mer Light res.

This post was edited by Disturbedxx on Dec 8 2015 04:34am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 10 2015 05:43am
SÅJA!!


Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 10 2015 05:46am
HAHA, kista bara två minuter efter :rofl:


Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2015 05:46am
Grats Oli!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 10 2015 06:04am
Quote (SCXiao @ 10 Dec 2015 13:43)


grattis! grief dirr!!!!!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 10 2015 06:04am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2015 12:46)
Grats Oli!


Quote (Simon @ 10 Dec 2015 13:04)
grattis! grief dirr!!!!!



Tack, nu är jag bara en Um ifrån Grief :banana:

This post was edited by SCXiao on Dec 10 2015 06:05am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 10 2015 08:33am
Quote (SCXiao @ Dec 10 2015 01:04pm)
Tack, nu är jag bara en Um ifrån Grief :banana:


Sweet :D har du base wep redan?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 10 2015 08:46am
Quote (ORVAR @ 10 Dec 2015 15:33)
Sweet :D har du base wep redan?


Nej juste, behöver ett vapen också :rofl:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 10 2015 08:59am
HAHAHAHA vafan :rofl:


Go Back To Svenska Topic List
Prev1289290291292293404Next
Add Reply New Topic New Poll