Quote (LorveN @ 4 Jul 2013 10:08)
Pft. Någon söderfamilj finns inte och kommer aldrig finnas. Ungefär lika mycket som familjen där AIK är adoptivunge till SvFF. Klart man får driva med situationen, det går ju åt båda håll

För övrigt ska det bli spännande att se om Pedersen sticker till Danmark. Killen satt med utgående kontrakt och en långtidsskada förra hösten, men Djurgården valde att tro på honom och erbjöd honom nytt kontrakt trots att han hade flera månaders rehab framför sig. I praktiken såg de till att han över huvud taget fick en lön under det senaste året, trots att han inte spelat för den. Nu ska han bli pappa, och vill därför hem till Danmark. Varsågod - här får du några hundra tusen i lön.
Inte för att jag tycker han behövs i backlinjen, mer att han vänder klubben ryggen trots att de räddat honom.
Drivandet på er söderfamily började mer när AIKfans drog kampanjen www.hifdif.se Som var genialisk, det mest komiska var att vissa difpolare trodde det var på riktigt ett tag xD Förstärks bara av att ni flyttar till samma arena etc

^^
japp läst lite om den situationen, känns lite sådär..
Förövrigt drar alla våra lirare ^^ karikari, lundberg, eventuellt mutumba (vilket jag inte tror på), helgi, ryktas om borges vilket jag hoppas AIK inte släpper, och sen ivans tragiska bortgång.. Nä men jag håller mig positiv, vi ska fixa europaplats!