Quote (Kimko @ 20 May 2012 17:23)
klart som fan :S men du lirar nog mer än mig..
Säkert, men -w är inte direkt ett standardkommando, testa inställningarna.
Quote (n1ghtm4r3 @ 20 May 2012 17:22)
kollat i settings in game?
fast du kan nog inte kolla de nu eftersom servrarna är nere
Man kan göra det även fast servrarna är nere
