d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev12829303132545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 09:12am
Quote (R4mses @ 20 May 2012 16:08)
anledning? själv tkr jag barb ser bäst ut


De dör inte, de gör otroligt mkt damage.

What's not to like?
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
May 20 2012 09:20am


This post was edited by RistVaLL on May 20 2012 09:22am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 20 2012 09:21am
Quote (snoramej @ May 20 2012 03:12pm)
De dör inte, de gör otroligt mkt damage.

What's not to like?


har inte burb samma dmg fast aoe typ?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 09:31am
Quote (R4mses @ 20 May 2012 16:21)
har inte burb samma dmg fast aoe typ?


Nej.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,350.27
Trader: Trusted
May 20 2012 10:15am
Quote (Exzit89 @ 20 May 2012 17:01)
Hur länge har servern legat nere? Vet någon när servern kommer upp?


Slutade fungera för mig runt ~15 tiden iirc.
Efteråt kunde jag iaf prova logga in och få Error 303 eller va tusen de stod.

Nu när jag prövade logga in för att kolla om servern kommit upp så kommer jag inte ens åt battle net och får nån annan Error, typ 3007 eller liknande
Member
Posts: 1,323
Joined: Oct 9 2006
Gold: 279.04
May 20 2012 10:21am
Någon som kan hjälpa mig lite!! Hur ändrar man windowscreen på d3?
För på d2 ändrar man de ju med -w i alternativen på ikonen!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 10:21am
Quote (Kimko @ 20 May 2012 17:21)
Någon som kan hjälpa mig lite!! Hur ändrar man windowscreen på d3?
För på d2 ändrar man de ju med -w i alternativen på ikonen!


Har du någonsin spelat något annat spel än Diablo 2?
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,350.27
Trader: Trusted
May 20 2012 10:22am
Quote (Kimko @ 20 May 2012 18:21)
Någon som kan hjälpa mig lite!! Hur ändrar man windowscreen på d3?
För på d2 ändrar man de ju med -w i alternativen på ikonen!


kollat i settings in game?
fast du kan nog inte kolla de nu eftersom servrarna är nere
Member
Posts: 1,323
Joined: Oct 9 2006
Gold: 279.04
May 20 2012 10:23am
Quote (n1ghtm4r3 @ May 20 2012 04:22pm)
kollat i settings in game?
fast du kan nog inte kolla de nu eftersom servrarna är nere


okej :)

Quote (snoramej @ May 20 2012 04:21pm)
Har du någonsin spelat något annat spel än Diablo 2?


klart som fan :S men du lirar nog mer än mig..
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 10:25am
Quote (Kimko @ 20 May 2012 17:23)
klart som fan :S men du lirar nog mer än mig..


Säkert, men -w är inte direkt ett standardkommando, testa inställningarna.

Quote (n1ghtm4r3 @ 20 May 2012 17:22)
kollat i settings in game?
fast du kan nog inte kolla de nu eftersom servrarna är nere


Man kan göra det även fast servrarna är nere :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12829303132545Next
Add Reply New Topic New Poll