d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev12829303132156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 21 2011 11:30am
blir så jävla cparg har fan ingen koll på vad jag håller på med överhuvudtaget
allt går åt helvete och jag spelar som ett jävla chipsmongo
kanske dags att byta till terran eller whatever
orkar inte med fittspelet och alla fittfittor som är fittor jpojOPAjopigjopirjhopirjgH RAGE
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Sep 21 2011 11:33am
Quote (d0oh @ Sep 21 2011 05:30pm)
blir så jävla cparg har fan ingen koll på vad jag håller på med överhuvudtaget
allt går åt helvete och jag spelar som ett jävla chipsmongo
kanske dags att byta till terran eller whatever
orkar inte med fittspelet och alla fittfittor som är fittor jpojOPAjopigjopirjhopirjgH RAGE


chilla väl?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 21 2011 11:34am
@d0h

Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 21 2011 11:47am
jag är arg atm
ska sätta mig i ett hörn och sura tills jag kan tänka klart
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 21 2011 12:57pm
Quote (d0oh @ Sep 21 2011 11:51am)
kollade igenom de flesta
förlorar på pisssaker
förlorade t.ex mot en zerg efter 20min då han hade 2baser jag 4 inklusive gold
Han hade 1-0 roaches vs mina 2-3
förlorar för att jag klumpar ihop alla mina jävlar roachjävlar på exakt samma punkt och de blir uppätna av fungals
tänker bara vadfan håller jag på med


Vet du hur många gånger jag lett med typ 50 supply, 1 bas och haft +1 +1 mot en protoss och typ oj jag missclickade och förlorade 40 marines till två storms eller typ gått in i fel choke och fått hela armen ffad.

eller typ trycka på o istället för p mot zerg och förlora hundra marines mot 10 banelings.

Förlorat 100 supply tanks typ tre gånger mot nukes för att jag lirar med no-sound.

tryckt på D istället för S och laddat upp alla SCVs i command centern och sen inte vetat vilken hotkey man unloada med så min barack var inte ens klar när det kom 6 zerglings.

Shit happens, bara att försöka ta det lungt och lira bättre nästa game :rofl:

jag förstår ditt problem dock, min lillebror kan inte lira det här spelet heller för han blir skitsur när han torskar.

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 21 2011 12:59pm
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 21 2011 01:11pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 21 2011 07:57pm)
Vet du hur många gånger jag lett med typ 50 supply, 1 bas och haft +1 +1 mot en protoss och typ oj jag missclickade och förlorade 40 marines till två storms eller typ gått in i fel choke och fått hela armen ffad.

eller typ trycka på o istället för p mot zerg och förlora hundra marines mot 10 banelings.

Förlorat 100 supply tanks typ tre gånger mot nukes för att jag lirar med no-sound.

tryckt på D istället för S och laddat upp alla SCVs i command centern och sen inte vetat vilken hotkey man unloada med så min barack var inte ens klar när det kom 6 zerglings.

Shit happens, bara att försöka ta det lungt och lira bättre nästa game :rofl:

jag förstår ditt problem dock, min lillebror kan inte lira det här spelet heller för han blir skitsur när han torskar.


brukar inte bli arg men har blivit jävligt arg på senaste tiden
får lugna ner mig
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 21 2011 02:01pm
går bättre nu iaf får se hur länge det håller i sig
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 21 2011 02:26pm
Quote (d0oh @ Sep 21 2011 10:01pm)
går bättre nu iaf får se hur länge det håller i sig


Vill du lira nåt game?

Har inte spelat på några dar så är lite rostig känner jag :P

e: lol 58 bonus pool

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 21 2011 02:29pm
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 21 2011 02:29pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 21 2011 09:26pm)
Vill du lira nåt game?

Har inte spelat på några dar så är lite rostig känner jag :P


inte atm, måste plugga inför prov som jag har imorrn ^^
imorrn gåre däremot asbra skulle jag tro
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 21 2011 02:30pm
Quote (d0oh @ Sep 21 2011 10:29pm)
inte atm, måste plugga inför prov som jag har imorrn ^^
imorrn gåre däremot asbra skulle jag tro


ok blir bra :)

Jag ska lira squash så jag är nog hemma vid 21 eller nåt sånt skulle jag tro
Go Back To Svenska Topic List
Prev12829303132156Next
Add Reply New Topic New Poll