Quote (d0oh @ Sep 21 2011 11:51am)
kollade igenom de flesta
förlorar på pisssaker
förlorade t.ex mot en zerg efter 20min då han hade 2baser jag 4 inklusive gold
Han hade 1-0 roaches vs mina 2-3
förlorar för att jag klumpar ihop alla mina jävlar roachjävlar på exakt samma punkt och de blir uppätna av fungals
tänker bara vadfan håller jag på med
Vet du hur många gånger jag lett med typ 50 supply, 1 bas och haft +1 +1 mot en protoss och typ oj jag missclickade och förlorade 40 marines till två storms eller typ gått in i fel choke och fått hela armen ffad.
eller typ trycka på o istället för p mot zerg och förlora hundra marines mot 10 banelings.
Förlorat 100 supply tanks typ tre gånger mot nukes för att jag lirar med no-sound.
tryckt på D istället för S och laddat upp alla SCVs i command centern och sen inte vetat vilken hotkey man unloada med så min barack var inte ens klar när det kom 6 zerglings.
Shit happens, bara att försöka ta det lungt och lira bättre nästa game

jag förstår ditt problem dock, min lillebror kan inte lira det här spelet heller för han blir skitsur när han torskar.
This post was edited by Svartermetalisk on Sep 21 2011 12:59pm