Quote (M00NSHINE @ 3 Nov 2010 12:45)
Jo börjar komma ett par trolls för förstör forumet nu
obegripligt som vanligt
kan du inte bara försvinna din jävla SCAMMER
försvinn
försvinn
nu
Quote (M00NSHINE @ 3 Nov 2010 12:52)
Hur förstör jag swesub?Samma med hela jsp?
Snodde små saker för 4 år sedan allt är betalat
Inte så att jag kallar folk för massa olika saker eller kommenterar allt folk skriver på ett negativt sätt
This, detta är skillnaden på bra trolls och dåliga
Alla dessa trolls på swesub skakar av ilska och håller in capslock 24/7 och kallar invandrare för olika saker och ger en negativ stämning på forumet
på alla sått
du skapar rasism genom att vara ett typexempel på en obildad nysvensk som inte förstår de sociala koderna i sverige
därför gillar folk dig inte och
skrattar ut digThis post was edited by xpd-trader on Nov 3 2010 11:09pm