d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev1282930313235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 3 2010 08:54pm
Quote (Spetch @ Nov 4 2010 02:15am)
Fan va denna botten måste hata mig nu.

Någon baba som baalrunnar.

Spetch 10 - Baba 0.

Tack för 2mil gold och baal dropps


spetch pro - baba noob
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Nov 3 2010 10:45pm
Quote (M00NSHINE @ 3 Nov 2010 12:45)
Jo börjar komma ett par trolls för förstör forumet nu


obegripligt som vanligt

kan du inte bara försvinna din jävla SCAMMER

försvinn

försvinn

nu

Quote (M00NSHINE @ 3 Nov 2010 12:52)
Hur förstör jag swesub?Samma med hela jsp?

Snodde små saker för 4 år sedan allt är betalat
Inte så att jag kallar folk för massa olika saker eller kommenterar allt folk skriver på ett negativt sätt





This, detta är skillnaden på bra trolls och dåliga

Alla dessa trolls på swesub skakar av ilska och håller in capslock 24/7 och kallar invandrare för olika saker och ger en negativ stämning på forumet


på alla sått

du skapar rasism genom att vara ett typexempel på en obildad nysvensk som inte förstår de sociala koderna i sverige

därför gillar folk dig inte och skrattar ut dig

This post was edited by xpd-trader on Nov 3 2010 11:09pm
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Nov 3 2010 11:46pm
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 12:59)
Jag är glad me för jag ska flytta snart, då slipper ni mig ett tag om jag är så jobbig ^^

fail


LOL

härligt

när blir vi av med dig?

:cheers:

Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Nov 3 2010 11:49pm
Quote (xpd-trader @ Nov 4 2010 05:46am)
LOL

härligt

när blir vi av med dig?

:cheers:


Ni blir aldrig av med nerd dallen <3
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 4 2010 01:38am
Quote (Goss3N @ Nov 4 2010 02:49am)
fag


"ok"
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 4 2010 02:20am
Quote (xpd-trader @ Nov 4 2010 05:46am)
LOL

härligt

när blir vi av med dig?

:cheers:


Frågan är ju när vi blir av me noobs som dig.
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Nov 4 2010 02:35am
Quote (dallenthedude @ 4 Nov 2010 10:20)
Frågan är ju när vi blir av me noobs som dig.


skulle inte du dra?

dra!

:bouncy:
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 4 2010 02:36am
Quote (xpd-trader @ Nov 4 2010 08:35am)
skulle inte du dra?

dra!

:bouncy:


Jag drar när jag vill.

du äger inte forumet

Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Nov 4 2010 02:40am
Quote (dallenthedude @ 4 Nov 2010 10:36)
Jag drar när jag vill.

du äger inte forumet

http://img.photobucket.com/albums/v222/tkd4life7/smokingcrab.gif


du har spammat tillräckligt nu

bb

Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 4 2010 02:41am
Quote (xpd-trader @ Nov 4 2010 08:40am)
du har spammat tillräckligt nu

bb


Go Back To Svenska Topic List
Prev1282930313235Next
Closed New Topic New Poll