d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev12829303132723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 23 2010 04:27am
Quote (SCXiao @ Aug 23 2010 11:14am)
classic? :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:


Ofc :angel:
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Aug 23 2010 04:27am
Quote (TB4g @ Aug 23 2010 11:27am)
Ofc :angel:


helt seriöst du skämmer ju ut dig med den invalida bruden som sig + ava
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 23 2010 04:28am
Quote (Ex1t @ Aug 23 2010 11:27am)
helt seriöst du skämmer ju ut dig med den invalida bruden som sig + ava


Du skämmer ut dig med ditt failade landskap :angel:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 23 2010 04:50am
Quote (Ex1t @ 23 Aug 2010 12:27)
helt seriöst du skämmer ju ut dig med den invalida bruden som sig + ava


Håller med fullständigt...
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Aug 23 2010 04:51am
Quote (TB4g @ Aug 23 2010 11:28am)
Du skämmer ut dig med ditt failade landskap :angel:


min sig + ava >>>>>>>>>>>>>>>> din sket bild
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 23 2010 04:52am
Quote (Yllegarnet @ Aug 23 2010 11:50am)
Håller med fullständigt...


Okej då säger vi det då ^_^

Quote (Ex1t @ Aug 23 2010 11:51am)
min sig + ava >>>>>>>>>>>>>>>> din sket bild


Mjo , du önskar de du va ^_^
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Aug 23 2010 05:03am
Quote (TB4g @ Aug 23 2010 11:52am)
Okej då säger vi det då ^_^



Mjo , du önskar de du va ^_^


hahahaha vad är det som är så snyggt på henne då?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 23 2010 05:07am
Quote (Ex1t @ 23 Aug 2010 13:03)
hahahaha vad är det som är så snyggt på henne då?


Hon är inte snygg överhuvudtaget :/
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 23 2010 05:07am
Quote (Ex1t @ Aug 23 2010 12:03pm)
hahahaha vad är det som är så snyggt på henne då?


Du måste ju se någon irl innan du börjar säga något så ^_^

Quote (Yllegarnet @ Aug 23 2010 12:07pm)
Hon är inte snygg överhuvudtaget :/


Som om du har sett henne irl ? ^_^

This post was edited by TB4g on Aug 23 2010 05:08am
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Aug 23 2010 05:13am
Quote (TB4g @ Aug 23 2010 12:07pm)
Du måste ju se någon irl innan du börjar säga något så ^_^



Som om du har sett henne irl  ? ^_^


kan dra fram en tjej irl som är 100 gånger snyggare än den där en brud jag träffade tidigare

This post was edited by Ex1t on Aug 23 2010 05:13am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12829303132723Next
Closed New Topic New Poll