nån som lirar halo4 kanske ?
var och köpte nyss på gamestop fyfan 699 för ett jävla spel

Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 11:59)
444 på Elgiganten.
Överväger att köpa det.
om du hade förbeställt ja
kosta 699 på elgiganten i v-ås iaf
This post was edited by Intenso8 on Nov 6 2012 04:01am