d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1289828992900290129025001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 5 2012 11:50pm
Quote (Marcusd0 @ 5 Nov 2012 22:30)
Makakta har du sett nyaste Dexter ep?


Har inte sett något avsnitt än. Ska dra ett gäng när nästa släps tror jag.
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 6 2012 12:01am
Quote (Makta @ 6 Nov 2012 06:50)
Har inte sett något avsnitt än. Ska dra ett gäng när nästa släps tror jag.


Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 6 2012 03:57am
nån som lirar halo4 kanske ?

var och köpte nyss på gamestop fyfan 699 för ett jävla spel :P

Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 11:59)
444 på Elgiganten.

Överväger att köpa det.


om du hade förbeställt ja :)

kosta 699 på elgiganten i v-ås iaf

This post was edited by Intenso8 on Nov 6 2012 04:01am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 6 2012 03:59am
Quote (Intenso8 @ 6 Nov 2012 10:57)
nån som lirar halo4 kanske ?

var och köpte nyss på gamestop fyfan 699 för ett jävla spel :P


444 på Elgiganten.

Överväger att köpa det.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 6 2012 04:08am
Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 11:59)
444 på Elgiganten.

Överväger att köpa det.


lär man ju ha klarat ut singleplayer innan reset på d2 :) blir en tuff vecka
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 6 2012 04:12am
Quote (Intenso8 @ 6 Nov 2012 11:08)
lär man ju ha klarat ut singleplayer innan reset på d2 :) blir en tuff vecka


Tar väl typ 1 dag under Legendary, sen 1-2 dagar Legendary. (Reach & 3'an gjorde det iaf)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 6 2012 04:56am
Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 12:12)
Tar väl typ 1 dag under Legendary, sen 1-2 dagar Legendary. (Reach & 3'an gjorde det iaf)


Trololol var tbx med skiten till gamestop och var till elgiganten i örebro :p gick jämnt ut med tanke på bensin men gamestop tog 250 extra :mad:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 6 2012 05:17am
Quote (Intenso8 @ 6 Nov 2012 11:56)
Trololol var tbx med skiten till gamestop och var till elgiganten i örebro :p gick jämnt ut med tanke på bensin men gamestop tog 250 extra :mad:


l2 beställa hem :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 6 2012 05:25am
Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 13:17)
l2 beställa hem  :P


äsch nu håller jag på med en live uppdatering sen är jag igång :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 6 2012 05:46am
Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 13:17)
l2 beställa hem  :P


jävlar vad man kommer in i storyn fort

bara filmerna mellan är värt pengarna
Go Back To Svenska Topic List
Prev1289828992900290129025001Next
Closed New Topic New Poll