Quote (Fil @ 25 Oct 2015 16:55)
Det som funkar bäst för min del är att ha så lite kontakt som möjligt med de jag har haft obesvarade känslor för.
Det blir ju kanske praktiskt svårt om ni nu ses så pass mycket ändå. Men du kan ju distansiera dig ändå.
Ah får se hur det blir.
Kan bli svårt då vi går i samma klass och som sagt, träffas på något sätt nästan varje dag.
Quote (Svartermetalisk @ 25 Oct 2015 16:56)
Tråkigt PlaaD men det är sånt som händer! Jag tror att man vinner något på att visa sig sårbar, bli knäckt och sen repa sig. Det är en god erfarenhet på sikt och absolut inte bortkastat eller ett misslyckande! Det är en vinst att våga sätta sig själv i en sådan position att man kan bli sårad.
Jo absolut. Får väl vänta någon dag för att smälta allt och se om reaktionen blir 1) disregard life acquire gym & c-uppsats eller om hjärnan bestämmer sig för att gå full YOLO som förr i tiden.
Det som är jävligt komiskt(och jobbigt) är att väldigt många av våra vänner trott att vi typ är tillsammans baserat på hur vårt umgänge etc ser ut. Känns stabilt att alla tolkar det som så utan hon själv...
GGWP no re.