d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1289728982899290029015001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 5 2012 08:36pm
Har lite tråkigt och kan inte sova, blev lite sugen på att trolla folk på ett av mina steam konton.
Skapades 4 månader innan steam släpptes enligt wiki.... :ph34r:

This post was edited by Kerzhakov on Nov 5 2012 08:37pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Nov 5 2012 09:24pm
Quote (Kerzhakov @ 6 Nov 2012 02:36)
Har lite tråkigt och kan inte sova, blev lite sugen på att trolla folk på ett av mina steam konton.
Skapades 4 månader innan steam släpptes enligt wiki.... :ph34r:



försökt sova i 5 timmar jag också, så gör som mig :) hoppa över det och håll tummarna för morgondagen istället
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 5 2012 09:26pm
Quote (Kerzhakov @ 6 Nov 2012 03:36)
Har lite tråkigt och kan inte sova, blev lite sugen på att trolla folk på ett av mina steam konton.
Skapades 4 månader innan steam släpptes enligt wiki.... :ph34r:


lol när gjorde du dina konton?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 5 2012 09:50pm
Quote (Chefen @ 6 Nov 2012 04:24)
försökt sova i 5 timmar jag också, så gör som mig :) hoppa över det och håll tummarna för morgondagen istället


Jag lyckades sova ~3 timmar inatt, skönt eftersom jag ska jobba idag och sen nöta d2 hela natten :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 5 2012 10:10pm
Quote (SCXiao @ 6 Nov 2012 05:50)
Jag lyckades sova ~3 timmar inatt, skönt eftersom jag ska jobba idag och sen nöta d2 hela natten :P


har försökt somna hela natten.. ska testa snart igen.. har jobbmöte om ca 4timmar.. så måste hemifrån om 3timmar.. kommer somna på mötet.. zzz.. får väl bli massa redbull på vägen :D
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 5 2012 10:25pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 6 2012 04:26am)
lol när gjorde du dina konton?


02 och 03 och ett 06 eller 07

This post was edited by Kerzhakov on Nov 5 2012 10:25pm
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 5 2012 10:51pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Nov 5 2012 11:05pm
Quote (Marcusd0 @ 6 Nov 2012 04:51)
http://www.youtube.com/watch?v=gdhTxLEMsCE


min hund ju?
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 5 2012 11:28pm
wtf

Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 5 2012 11:46pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 6 2012 06:28am)
wtf

http://www.youtube.com/watch?v=5gUKZpgVfMo


Haha va fan?

skön gubbe ändå ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1289728982899290029015001Next
Closed New Topic New Poll