Quote (Pissboss3 @ 5 Nov 2012 18:55)
Tack för spoilern, tror ni man kan undgå att läsa när de står spoiler elr???!

Jo, om de står i stor fucking röd jävla boldad text hehe.
Dom hade en nice funktion på ett annat forum för spoilers och liknande, när man skrev en post kunde man
sätta ett visst stycke så den blev "gömd" i posten, alltså man var tvungen att klicka på en knapp för att visa just det stycket annars såg man bara resten av texten.
Det är ganska bra, för då kan man inte "råka" läsa en spoiler.