Quote (PlaaD @ 5 Nov 2012 13:34)
E4.
Säsong 3 är fett big't!
Kom den idag eller nått?

BRB DL!
Quote (RistVaLL @ 5 Nov 2012 15:15)
Antar att ni pratar om WD?
Denna säsongen är bra mycket bättre än förra iaf!
Ristvall kan inte läsa quotes ser jag.. Vi pratar om TWD ofc
