d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1289428952896289728985001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 5 2012 06:34am
Quote (Makta @ 5 Nov 2012 12:58)
EP3?


E4.

Säsong 3 är fett big't!
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 5 2012 08:15am
Quote (PlaaD @ 5 Nov 2012 13:34)
E4.

Säsong 3 är fett big't!


Antar att ni pratar om WD?
Denna säsongen är bra mycket bättre än förra iaf!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 5 2012 08:16am
Quote (PlaaD @ 5 Nov 2012 13:34)
E4.

Säsong 3 är fett big't!


Kom den idag eller nått? :O BRB DL!

Quote (RistVaLL @ 5 Nov 2012 15:15)
Antar att ni pratar om WD?
Denna säsongen är bra mycket bättre än förra iaf!


Ristvall kan inte läsa quotes ser jag.. Vi pratar om TWD ofc b)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 5 2012 08:22am
Quote (Fil @ 5 Nov 2012 12:21)
Där finns så många andra som har quotes av mig i sina signaturer, så jag tänkte att jag kunde gå med i min fanclub.

Vadådå? Umad?


you don't even lift bro
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 5 2012 08:23am
Quote (Makta @ 5 Nov 2012 15:16)
Kom den idag eller nått? :O BRB DL!



Ristvall kan inte läsa quotes ser jag.. Vi pratar om TWD ofc b)


huh? förlåt att jag inte drog till med det lilla T'et då!

och ja, den kom inatt!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 5 2012 08:32am
Quote (RistVaLL @ 5 Nov 2012 15:23)
huh? förlåt att jag inte drog till med det lilla T'et då!

och ja, den kom inatt!


Menade inte så. Jag quotade han där han sa att han ser på the walking dead. Sen frågar du om vi pratar om walking dead :angry:

Edit: AFK! DL klar :ph34r:

This post was edited by Makta on Nov 5 2012 08:32am
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 5 2012 08:35am
Quote (Makta @ 5 Nov 2012 15:32)
Menade inte så. Jag quotade han där han sa att han ser på the walking dead. Sen frågar du om vi pratar om walking dead :angry:

Edit: AFK! DL klar :ph34r:


IC!

Ne fan, jag pallar bara läsa 3 senaste inläggen i denna tråd varje gång jag går in
så ignorerar typ 98% av det som skrivs här.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 5 2012 09:55am
Omg.. Jag är så nyfiken på vad "dom" håller på med.. :angry:

Fusk edit SPOILER etc etc.



1 död tjock neger + ett jobbigt fruntimmer bytes mot en skum pedo look alike + en stronk neger. Looks good :lol:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 5 2012 09:59am
Quote (Makta @ 5 Nov 2012 16:55)
Omg.. Jag är så nyfiken på vad "dom" håller på med.. :angry:

Fusk edit SPOILER etc etc.



1 död tjock neger + ett jobbigt fruntimmer bytes mot en skum pedo look alike + en stronk neger. Looks good :lol:


Stark spoil för folk som ej sett det än.

L2sedetsnabbt med.
Det sänds söndag kväll i USA=man ser det på morgonen här.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 5 2012 09:59am
Quote (PlaaD @ 5 Nov 2012 16:59)
Stark spoil för folk som ej sett det än.

L2sedetsnabbt med.
Det sänds söndag kväll i USA=man ser det på morgonen här.


Skrev ju spoiler. :angry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1289428952896289728985001Next
Closed New Topic New Poll