d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1289328942895289628975001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 5 2012 04:04am
Quote (snoramej @ 5 Nov 2012 11:56)
tacka nej brorsan


Det är svårt. Snacka om beroende. Kaffet och snusen på morgonen är A och O. Hade antagligen självantänt om traditionen bröts men jag måste ge mig på att dra ner på kaffet och låta snuset gå i graven!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 5 2012 04:06am
Quote (Snigelfis @ 5 Nov 2012 12:04)
Det är svårt. Snacka om beroende. Kaffet och snusen på morgonen är A och O. Hade antagligen självantänt om traditionen bröts men jag måste ge mig på att dra ner på kaffet och låta snuset gå i graven!


Grymt glad att jag aldrig började dricka kaffe eller snusa.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 5 2012 04:07am
Daimglass & Walking Dead , ingeeeeeeeeeeeeeeee dumt.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 5 2012 04:08am
Quote (snoramej @ 5 Nov 2012 12:06)
Grymt glad att jag aldrig började dricka kaffe eller snusa.


Snuset började jag med för kicken i början, sen avtog ju det med tiden och kvar står man med ett drogberoende utan dess like..

Det roligaste i historien är att jag lyckades hålla upp med snuset i 4-5 dagar vid ett skede och kände genast att jag mådde mycket bättre. Hjärtrytmen sänktes och jag blev piggare, hade lättare att sova om nätterna / somna mycket snabbare. Nu tar det minst 1 timme att somna medans tjejen bara blundar och somnar dirr. Avund.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 5 2012 04:21am
Quote (snoramej @ 5 Nov 2012 10:44)
Diggar att du har ett quote från dig själv i din signatur, lugna dig nu. Full of yourself much?

do u even lift?


Där finns så många andra som har quotes av mig i sina signaturer, så jag tänkte att jag kunde gå med i min fanclub.

Vadådå? Umad?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 5 2012 04:24am
Quote (Snigelfis @ 5 Nov 2012 12:04)
Det är svårt. Snacka om beroende. Kaffet och snusen på morgonen är A och O. Hade antagligen självantänt om traditionen bröts men jag måste ge mig på att dra ner på kaffet och låta snuset gå i graven!


NO.jpg
Glöm det, jag tillåter det inte.

Quote (Snigelfis @ 5 Nov 2012 12:08)
Snuset började jag med för kicken i början, sen avtog ju det med tiden och kvar står man med ett drogberoende utan dess like..

Det roligaste i historien är att jag lyckades hålla upp med snuset i 4-5 dagar vid ett skede och kände genast att jag mådde mycket bättre. Hjärtrytmen sänktes och jag blev piggare, hade lättare att sova om nätterna / somna mycket snabbare. Nu tar det minst 1 timme att somna medans tjejen bara blundar och somnar dirr. Avund.


Både jag och farsan har/har haft ovanan att lägga in en snus innan man går och lägger sig, sova med huvudet stilla hela tiden så man inte kladdar ned kudden, sen vakna mitt i natten för att byta snus och sen somna om...
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 5 2012 04:29am
Quote (Giraff @ 5 Nov 2012 12:24)
NO.jpg
Glöm det, jag tillåter det inte.



Både jag och farsan har/har haft ovanan att lägga in en snus innan man går och lägger sig, sova med huvudet stilla hela tiden så man inte kladdar ned kudden, sen vakna mitt i natten för att byta snus och sen somna om...


Wat... Jag vet de få gånger jag råkat somna med en portionssnus inne under enbart några timmar. Kna ju inte påstå att käften kändes ren och fin när jag vaknade upp direkt.

Sova med snus = Big nono
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 5 2012 04:42am
Quote (Snigelfis @ 5 Nov 2012 12:29)
Wat... Jag vet de få gånger jag råkat somna med en portionssnus inne under enbart några timmar. Kna ju inte påstå att käften kändes ren och fin när jag vaknade upp direkt.

Sova med snus = Big nono


Nej, det gör den verkligen inte. Men det blev liksom bara en vana.
Har, som tur är, slutat med det iaf.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 5 2012 05:18am
Dom gånger jag somnat med snus har jag drömt helt skadade grejjer, superstressade och intensiva drömmar.

Typ kändes som att nattsömnen var 8 timmar lång bergochdalbana, vaknade utmattad varje gång

fyfan :D

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 5 2012 05:58am
Quote (PlaaD @ 5 Nov 2012 11:07)
Daimglass & Walking Dead , ingeeeeeeeeeeeeeeee dumt.


EP3?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1289328942895289628975001Next
Closed New Topic New Poll