d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1288928902891289228935001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Nov 4 2012 02:20am


Denna bild fick mig verkligen att skratta haha..
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 4 2012 03:11am
Quote (Errorz @ 4 Nov 2012 10:20)
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/533580_424453770943213_515898816_n.jpg

Denna bild fick mig verkligen att skratta haha..


:mellow:
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Nov 4 2012 03:15am
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 11:11)
:mellow:


Antar att det bara är jag som har extremt dålig humor som tycker att det är roligt!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 4 2012 03:18am
Quote (Errorz @ 4 Nov 2012 09:20)
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/533580_424453770943213_515898816_n.jpg

Denna bild fick mig verkligen att skratta haha..


tror spetch haft den uppe förut :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 4 2012 04:27am
Min polare ringde mig vid kvart över tio och bara "Öh Martin jag har skickat tusen sms till dig men du svarar inte"?

Nee, om jag inte svarar en söndagmorgon finns det en liten liten liten risk att jag LIGGER OCH SOVER
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 4 2012 04:35am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Nov 2012 12:27)
Min polare ringde mig vid kvart över tio och bara "Öh Martin jag har skickat tusen sms till dig men du svarar inte"?

Nee, om jag inte svarar en söndagmorgon finns det en liten liten liten risk att jag LIGGER OCH SOVER


jasså? jag brukar stå elr sitta och sova
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 4 2012 04:43am
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 11:35)
jasså? jag brukar stå elr sitta och sova


själv springer jag
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 4 2012 05:05am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Nov 2012 11:27)
Min polare ringde mig vid kvart över tio och bara "Öh Martin jag har skickat tusen sms till dig men du svarar inte"?

Nee, om jag inte svarar en söndagmorgon finns det en liten liten liten risk att jag LIGGER OCH SOVER


vadå du u even sover? :S
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 4 2012 06:21am


Best theme song EU.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 4 2012 09:04am
Denna bild summerar kvällen rätt bra
Go Back To Svenska Topic List
Prev1288928902891289228935001Next
Closed New Topic New Poll