d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1288289290291292521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 2 2012 09:47am
Quote (Makta @ 2 Apr 2012 12:52)
BRB manboobs.



Funkar det med
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Apr 3 2012 11:42am
Quote (c00kie_m0nster @ 2 Apr 2012 09:34)
tits or gtfo:D




vissa f****n så får hon popcorn^^
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Apr 3 2012 12:03pm
Quote (kung_kanta @ 3 Apr 2012 18:42)
vissa f****n så får hon popcorn^^


Det gäller att vissa den. Annars blire fan inga popcorn.

This post was edited by snigelfis on Apr 3 2012 12:03pm
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 3 2012 12:11pm
Quote (kung_kanta @ 3 Apr 2012 19:42)
vissa f****n så får hon popcorn^^



Kollega kör med "visa F*ttan så får du glass"

This post was edited by c00kie_m0nster on Apr 3 2012 12:11pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 3 2012 12:16pm
Quote (c00kie_m0nster @ Apr 3 2012 07:11pm)
Kollega kör med "visa F*ttan så får du glass"


Funkar det på dagisbarnen då..
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Apr 3 2012 12:35pm
Quote (c00kie_m0nster @ 3 Apr 2012 19:11)
Kollega kör med "visa F*ttan så får du glass"


tap dat ass
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Apr 4 2012 04:40am
Quote (snigelfis @ 3 Apr 2012 18:03)
Det gäller att vissa den. Annars blire fan inga popcorn.




nä det är klart..annars får hon bara ostbågar...
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Apr 4 2012 05:23am



puss
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 4 2012 05:40am
Quote (x17 @ 2 Apr 2012 00:36)
http://img811.imageshack.us/img811/6424/3d355cf6662d11e1b9f1123.jpg

Eftersom tråden spårade ur får jag väl lägga upp den senaste bilden jag blev taggad i på ansiktsboken.
Så vi får lite ordning på saker och ting!

Jag är den som står i linne och ser allmänt stentuff ut. Samtidigt som jag var väääääääldigt skev den kvällen.


detta säger jag i all välmening (du ser bra ut), du ser ut som att vara av släktet Imps i heroes of might and magic 3 på den där bilden hahaha
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Apr 4 2012 06:19am
Quote (SpAz. @ 4 Apr 2012 11:40)
detta säger jag i all välmening (du ser bra ut), du ser ut som att vara av släktet Imps i heroes of might and magic 3 på den där bilden hahaha




haha måste bara voucha det :thumbsup:




This post was edited by kung_kanta on Apr 4 2012 06:21am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1288289290291292521Next
Add Reply New Topic New Poll