Quote (PlaaD @ 3 Nov 2012 16:02)
Drar iväg och styr Beerfest med en polare nu då.
~20pers, på tok för mycket öl samt lekar från filmen Beerfest.
Kan bli en rätt schysst kväll azzz!
beror på vad för folk det är, med fel folk blir det tok för mycket spya.. have fun!
