d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1288528862887288828895001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Nov 2 2012 05:16pm
Quote (Intenso8 @ 2 Nov 2012 22:41)
iso roligt fps krigs spel

ikke battlefiel/cod/moh



lol provat det redan ^^ cs har aldrig varit spel för mig :P



alltså ett pang pang döda spel som räcker att spela 1 gång och ändå vara bra i det? B)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 2 2012 05:42pm
Quote (Svartermetalisk @ 3 Nov 2012 00:59)
Haha :D

Jag har aldrig sett ett coverband måste jag erkänna


Alltså jag har enbart sett coverband genom jobbet, inte så att jag går och betalar för att se dem :P
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 2 2012 07:56pm
Little_sister är full och helt galen.


edit :

Hej d0,

Nej jag är inte full, bara trött :)

Och seg, och nu ska jag äta Billyz piTZA (aka pizza).

heheheheh osv hehehehe jag är en pileEEEE :D:D:D lOLOOOOLOL
OOOOLL

,

This post was edited by Marcusd0 on Nov 2 2012 08:03pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 2 2012 10:02pm
God morgon.
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 2 2012 10:04pm
Quote (Makta @ 3 Nov 2012 05:02)
God morgon.


Morn morn
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,207.92
Nov 2 2012 10:04pm
Quote (Makta @ 3 Nov 2012 05:02)
God morgon.


Hej
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 3 2012 12:23am
Wassup?
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 3 2012 02:32am
Sup
Member
Posts: 482
Joined: Dec 17 2007
Gold: 1.00
Nov 3 2012 03:30am
Gevalia kaffe nu på morgon, härligt
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 3 2012 03:55am
Datastolen är död.. Sitter på en vanlig jävla trästol nu... Kanske dags att flytta datorn till tv-bordet :angry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1288528862887288828895001Next
Closed New Topic New Poll