Quote (Fil @ 1 Nov 2012 13:49)
Det där är ju en reklamation. Men räkna med att få ett par nya likadana!
Butiken har rätt att försöka åtgärda problemet två gånger. Om du råkar ut för samma sak en tredje gång så kan du kräva pengarna tillbaka.
så vida inte dom klär om skon och fixar nytt gummi så.. aa haha. tack
Quote (Intenso8 @ 1 Nov 2012 14:18)
trololol
tog med 2 tårtor till jobbet idag och lade dom i kylen.
när det blev frukostrast så fråga dom vem som fyllde år ... blev lite ledsen i ögat när man har jobbat där i 5 år och haft tårta varje år.
inte i år

tog ut dom ur kylen och la dom i husvagnen
sen blev dom sura för att dom inte fick nå
mina 2 senaste födelsedagar på jobbet började med att 7-8 gubbar sjöng glatt och högt när jag kom in