d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1287428752876287728785001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 1 2012 03:19am
Quote (PlaaD @ Nov 1 2012 09:24am)
SUP BROS


Var uppe fett sent och kollade starcraft streams, somnade på tuben påväg till jobbet åkte för långt.

#YOLO
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 1 2012 03:39am
Quote (Svartermetalisk @ 1 Nov 2012 11:19)
Var uppe fett sent och kollade starcraft streams, somnade på tuben påväg till jobbet åkte för långt.

#YOLO


# SWOLO
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 1 2012 03:58am
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 1 2012 04:53am
Quote (PhearCIII @ Nov 1 2012 10:58am)
http://img.pr0gramm.com/2012/10/409045-4129151819836-1175012224-n.jpg


holy fuck
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Nov 1 2012 07:43am
Quote (Svartermetalisk @ 1 Nov 2012 09:19)
Var uppe fett sent och kollade starcraft streams, somnade på tuben påväg till jobbet åkte för långt.

#YOLO


-ståndet hade hunnit stänga när jag väl kom fram

närå! haha såna dagar finns.. har börjat kika på dexter, och plöjde igenom s1 första veckan jag låg borta å jobba och det resulterade i 2-3 timmars sömn 2 dar...
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Nov 1 2012 07:48am
kan man lämna tillbaka ett par skor efter ~1 månad?

de är så att jag köpte ett par dojjer som jag använt i typ ~2 veckor på sin höjd OCH har fan i mig aldrig ens gått i dom, suttit i bilen (torrt) och nu har det vita skinnet släppt på ena skon (bubblor överallt) och hälen har släppt på den andra?!

har inte lacoste bättre kvalitet?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 1 2012 07:49am
Quote (Chefen @ 1 Nov 2012 14:48)
kan man lämna tillbaka ett par skor efter ~1 månad?

de är så att jag köpte ett par dojjer som jag använt i typ ~2 veckor på sin höjd OCH har fan i mig aldrig ens gått i dom, suttit i bilen (torrt) och nu har det vita skinnet släppt på ena skon (bubblor överallt) och hälen har släppt på den andra?!

har inte lacoste bättre kvalitet?


Det där är ju en reklamation. Men räkna med att få ett par nya likadana!

Butiken har rätt att försöka åtgärda problemet två gånger. Om du råkar ut för samma sak en tredje gång så kan du kräva pengarna tillbaka.

This post was edited by Fil on Nov 1 2012 07:50am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 1 2012 08:18am
trololol

tog med 2 tårtor till jobbet idag och lade dom i kylen.

när det blev frukostrast så fråga dom vem som fyllde år ... blev lite ledsen i ögat när man har jobbat där i 5 år och haft tårta varje år.

inte i år :P tog ut dom ur kylen och la dom i husvagnen :P

sen blev dom sura för att dom inte fick nå
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 1 2012 08:23am
Quote (Intenso8 @ Nov 1 2012 03:18pm)
trololol

tog med 2 tårtor till jobbet idag och lade dom i kylen.

när det blev frukostrast så fråga dom vem som fyllde år ... blev lite ledsen i ögat när man har jobbat där i 5 år och haft tårta varje år.

inte i år :P tog ut dom ur kylen och la dom i husvagnen :P

sen blev dom sura för att dom inte fick nå


wutf...
gratz! (:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Nov 1 2012 08:44am
Quote (Fil @ 1 Nov 2012 13:49)
Det där är ju en reklamation. Men räkna med att få ett par nya likadana!

Butiken har rätt att försöka åtgärda problemet två gånger. Om du råkar ut för samma sak en tredje gång så kan du kräva pengarna tillbaka.



så vida inte dom klär om skon och fixar nytt gummi så.. aa haha. tack
Quote (Intenso8 @ 1 Nov 2012 14:18)
trololol

tog med 2 tårtor till jobbet idag och lade dom i kylen.

när det blev frukostrast så fråga dom vem som fyllde år ... blev lite ledsen i ögat när man har jobbat där i 5 år och haft tårta varje år.

inte i år :P tog ut dom ur kylen och la dom i husvagnen :P

sen blev dom sura för att dom inte fick nå



mina 2 senaste födelsedagar på jobbet började med att 7-8 gubbar sjöng glatt och högt när jag kom in :lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1287428752876287728785001Next
Closed New Topic New Poll