d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1287028712872287328745001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 31 2012 09:21am
Quote (Marcusd0 @ 31 Oct 2012 16:58)
Fyfaen :>

Skickat PM till 150+ folk som ville ha Plants vs Zombies.
GG tog fan timmar.


gemä
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 31 2012 10:55am


Tack Existenz
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 31 2012 11:02am
Hej jag är i las Vegas
Member
Posts: 482
Joined: Dec 17 2007
Gold: 1.00
Oct 31 2012 11:04am
Quote (eviilution @ 31 Oct 2012 18:02)
Hej jag är i las Vegas


vegas baby
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 31 2012 11:05am
Quote (snoramej @ 31 Oct 2012 18:55)
http://www.youtube.com/watch?v=18-xvIjH8T4

Tack Existenz


:cry:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 31 2012 12:07pm
Quote (snoramej @ 31 Oct 2012 17:55)
http://www.youtube.com/watch?v=18-xvIjH8T4

Tack Existenz


Var sjukt arg/irrieterad innan jag såg det här klippet, gick inte att vara arg efteråt :P

me want
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 31 2012 12:47pm
Glögg, julmust och lite HoN
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 31 2012 12:51pm
Quote (Kerzhakov @ 31 Oct 2012 20:47)
Glögg, julmust och lite HoN


bara lussekatterna som fattas :P

blir la fixa till reseten
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 31 2012 12:53pm
Quote (Kerzhakov @ 31 Oct 2012 20:47)
Glögg, julmust och lite HoN


lite tidigt va?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 31 2012 12:54pm
Quote (K1NGEN @ Oct 31 2012 07:53pm)
lite tidigt va?


Det är aldrig för tidigt för glögg och julmust. :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1287028712872287328745001Next
Closed New Topic New Poll