d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1286287288289290404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Dec 3 2015 04:29am
Quote (ORVAR @ 3 Dec 2015 11:22)
Hittat min andra hr nu - Lo

Då är frågan om man ska göra en grief eller fortitude till den kommande UT smitern

Har just nu black i en flail samt enigma/lionheart som armor


Till en UT smiter behöver du varken Grief eller Forti, men om du gärna vill göra nån av dom så Grief :P
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Dec 3 2015 04:33am
Funderar på en "fun" char. Har aldrig gjort melee drulle. Är det något att ha?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 3 2015 04:40am
Quote (SCXiao @ Dec 3 2015 11:29am)
Till en UT smiter behöver du varken Grief eller Forti, men om du gärna vill göra nån av dom så Grief :P



Nej jag vet, men nu när jag ändå sitter på en Lo så måste jag ju ändå använda den känner jag :p

Sen tror jag att grief skulle passa bra på en gf barb som jag eventuellt tänkt göra :D

Quote (Disturbedxx @ Dec 3 2015 11:33am)
Funderar på en "fun" char. Har aldrig gjort melee drulle. Är det något att ha?


De är helt ok, man blir dock lite trött på hur lång tid det tar att cleara småskit, lite samma som en zealer
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Dec 3 2015 05:04am
Quote (ORVAR @ 3 Dec 2015 10:40)
Nej jag vet, men nu när jag ändå sitter på en Lo så måste jag ju ändå använda den känner jag :p

Sen tror jag att grief skulle passa bra på en gf barb som jag eventuellt tänkt göra :D



De är helt ok, man blir dock lite trött på hur lång tid det tar att cleara småskit, lite samma som en zealer


PSN nec då? :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 3 2015 05:16am
Quote (Disturbedxx @ Dec 3 2015 12:04pm)
PSN nec då? :D



Psn nec är alltid kul =)
Member
Posts: 27,411
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,000.00
Dec 3 2015 05:51am
Quote (Disturbedxx @ 3 Dec 2015 12:33)
Funderar på en "fun" char. Har aldrig gjort melee drulle. Är det något att ha?


Som PVP är det ganska kul tycker jag.

kör fury/rabies beroende på vad man möter.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 3 2015 06:01am
Quote (c00kie_m0nster @ Dec 3 2015 12:51pm)
Som PVP är det ganska kul tycker jag.

kör fury/rabies beroende på vad man möter.


Tror han är inne på mer pvm än pvp
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Dec 3 2015 07:55am
Quote (ORVAR @ 3 Dec 2015 12:01)
Tror han är inne på mer pvm än pvp


Precis. Det blir chaos runs o diverse
Member
Posts: 7,301
Joined: Feb 22 2007
Gold: 3.00
Dec 3 2015 08:58am
Quote (Disturbedxx @ Dec 3 2015 12:04pm)
PSN nec då? :D


Gjorde precis en psn-nec. Är kul som fan men behöver tele för att bli riktigt effektiv. Clearar Pits/ Trav/ Cows rätt kvickt. En nova räcker för att ta ner en flock kor.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 3 2015 02:35pm
Quote (Disturbedxx @ Dec 3 2015 03:55pm)
Precis. Det blir chaos runs o diverse


Inget Pm? :<
Go Back To Svenska Topic List
Prev1286287288289290404Next
Add Reply New Topic New Poll