d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1286828692870287128725001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 30 2012 06:28pm
Quote (PhearCIII @ 31 Oct 2012 01:09)
http://img.pr0gramm.com/2012/10/1351111789.jpg




Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 30 2012 06:32pm
Hmm borde nästan lägga fram odds på vilka som kommer drabba ihop i nästa swesubwar.. dock har jag för dålig koll och ni skulle säkert vinna och jag skulle bli jätteledsen o fattig :(
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 30 2012 06:43pm
Quote (berhemuli @ 31 Oct 2012 00:32)
Hmm borde nästan lägga fram odds på vilka som kommer drabba ihop i nästa swesubwar.. dock har jag för dålig koll och ni skulle säkert vinna och jag skulle bli jätteledsen o fattig :(



hehhe vissa tycker de ju är kul :)


Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 30 2012 06:53pm
Quote (Chefen @ 31 Oct 2012 00:43)
hehhe vissa tycker de ju är kul :)



`
Quote (CoMpLiCaTeD @ 31 Oct 2012 00:22)
Jajaja moralens väktare nummer 1. Att du inte håller lite lektioner här inne vad som är rätt och vad som är fel. Du har ju redan så höga tankar om dig själv att du snart börjar ifrågasätta Einsteins relativitetsteori.



äre skott pengar på den här jäveln eller?


brychan, vet att vi inte ska kommentera varandra mer men måste bara få svara på detta så resterande swe subarna får veta varför du säger som du gör


det hela började med att han ställde felaktiga diagnoser och jag rättade till dom.
sen började han rekommendera mediciner som även dom var felaktiga?


p.g.a detta så tror denna herre att jag ÄLSKAR kanta och alla hans anhängare, att jag ska vara swesubs framsida när det kommer till hjärnsubstans, bryta einstens lagar etc etc m.fl osv.


ska nu inte kommentera mer av CoMpLiomdaljNJunm's post (fan vet inte vad som är stort å litet)
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 30 2012 07:10pm
Quote (Chefen @ 31 Oct 2012 02:53)
`


äre skott pengar på den här jäveln eller?


brychan, vet att vi inte ska kommentera varandra mer men måste bara få svara på detta så resterande swe subarna får veta varför du säger som du gör


det hela började med att han ställde felaktiga diagnoser och jag rättade till dom.
sen började han rekommendera mediciner som även dom var felaktiga?


p.g.a detta så tror denna herre att jag ÄLSKAR kanta och alla hans anhängare, att jag ska vara swesubs framsida när det kommer till hjärnsubstans, bryta einstens lagar etc etc m.fl osv.


ska nu inte kommentera mer av CoMpLiomdaljNJunm's post (fan vet inte vad som är stort å litet)



Ja men herr besserwisser är inte concerta den vanligaste centralstimulerande medicinen mot just ADHD? Har inte åtskilliga blivit hjälpta av den och kan leva ett normalt liv med lugn och harmoni. De jag känner med den diagnosen äter concerta iaf.... sen finns ju ritalin, amfetamin till en del... dem är också centralstimulerande. Fast du kanske menar att dem skall dricka ett glas vatten i stället?

Och nej jag har aldrig trott du älskar kanta, den enda du älskar är dig själv och din hybris. Inget fel med hybris för övrigt men då skall man ha karaktär att leva upp till det, du är rätt långt ifrån faktiskt.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 30 2012 07:19pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 31 Oct 2012 01:10)
Ja men herr besserwisser är inte concerta den vanligaste centralstimulerande medicinen mot just ADHD? Har inte åtskilliga blivit hjälpta av den och kan leva ett normalt liv med lugn och harmoni. De jag känner med den diagnosen äter concerta iaf.... sen finns ju ritalin, amfetamin till en del... dem är också centralstimulerande. Fast du kanske menar att dem skall dricka ett glas vatten i stället?

Och nej jag har aldrig trott du älskar kanta, den enda du älskar är dig själv och din hybris. Inget fel med hybris för övrigt men då skall man ha karaktär att leva upp till det, du är rätt långt ifrån faktiskt.



får man verkligen betalt av ett callcenter för att sitta på d2jsp? :huh: ''concerta iaf.... sen finns ju ritalin, amfetamin'' asså snälla LÄS PÅ!

nu orkar jag verkligen inte lägga mer energi på dig.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 30 2012 07:32pm
Quote (Chefen @ 31 Oct 2012 03:19)
får man verkligen betalt av ett callcenter för att sitta på d2jsp? :huh:  ''concerta iaf.... sen finns ju ritalin, amfetamin'' asså snälla LÄS PÅ!

nu orkar jag verkligen inte lägga mer energi på dig.



Läs på? Tydligen har jag betydligt mer kunskap och erfarenhet inom det området än dig. Förmodligen har du hört ordet ADHD på östnytt någon gång och börjat spekulera därefter. En gammal polare till mig fick amfetamin på recept mot sin ADHD, men det är förstås omöjligt eftersom du rekommenderar äpplen och bananer tillsammans med ett glas mjölk, för det är väl vad din livserfarenhet säger dig?

Ledsen att göra dina teorier besvikna men jag jobbar ej på något callcenter. För närvarande kör jag Taxi och jobbar skift.

This post was edited by CoMpLiCaTeD on Oct 30 2012 07:47pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 30 2012 07:58pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 31 Oct 2012 01:32)
Läs på? Tydligen har jag betydligt mer kunskap och erfarenhet inom det området än dig. Förmodligen har du hört ordet ADHD på östnytt någon gång och börjat spekulera därefter. En gammal polare till mig fick amfetamin på recept mot sin ADHD, men det är förstås omöjligt eftersom du rekommenderar äpplen och bananer tillsammans med ett glas mjölk, för det är väl vad din livserfarenhet säger dig?

Ledsen att göra dina teorier besvikna men jag jobbar ej på något callcenter. För närvarande kör jag Taxi och jobbar skift.




okej swe sub, vad kan vi dra för slutsats av detta fenomen?
jo den här killen är inte 35 år gammal, förmodligen en kille som köpt accet/fått av sin bror/kompis etc :)

Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 30 2012 09:21pm
Sovaa strax..
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 31 2012 12:58am
Quote (Marcusd0 @ 31 Oct 2012 05:21)
Sovaa strax..


NO...

grymt otaggad på att fylla år imorrn :/ familj och släkt förväntas fika/tårta!

brb byta lås på dörren och sova på jobbet imorrn :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1286828692870287128725001Next
Closed New Topic New Poll