Quote (Chefen @ 31 Oct 2012 00:43)
hehhe vissa tycker de ju är kul

`
Quote (CoMpLiCaTeD @ 31 Oct 2012 00:22)
Jajaja moralens väktare nummer 1. Att du inte håller lite lektioner här inne vad som är rätt och vad som är fel. Du har ju redan så höga tankar om dig själv att du snart börjar ifrågasätta Einsteins relativitetsteori.
äre skott pengar på den här jäveln eller?
brychan, vet att vi inte ska kommentera varandra mer men måste bara få svara på detta så resterande swe subarna får veta varför du säger som du gör
det hela började med att han ställde felaktiga diagnoser och jag rättade till dom.
sen började han rekommendera mediciner som även dom var felaktiga?
p.g.a detta så tror denna herre att jag ÄLSKAR kanta och alla hans anhängare, att jag ska vara swesubs framsida när det kommer till hjärnsubstans, bryta einstens lagar etc etc m.fl osv.
ska nu inte kommentera mer av CoMpLiomdaljNJunm's post (fan vet inte vad som är stort å litet)