d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1286728682869287028715001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 30 2012 05:13pm
Quote (Litttle_Brother @ 31 Oct 2012 01:11)
vadå du u even lift :S


skärp dig för fan
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 30 2012 05:18pm
Quote (umade @ 31 Oct 2012 00:12)
HAHAHAHA


asså, jag har inte koll på alla ny skit som kommer på internet och det, orkar inte bry mig allt för mkt tbh.

Den här fågeltrållbildennnznzn osv osv.


Quote (snoramej @ 31 Oct 2012 00:13)
skärp dig för fan


nä tack.

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 30 2012 05:18pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 30 2012 05:19pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 31 2012 01:18am)
asså, jag har inte koll på alla ny skit som kommer på internet och det, orkar inte bry mig allt för mkt tbh.

Den här fågeltrållbildennnznzn osv osv.




nä tack.


Är slashasen din bror? :/
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 30 2012 05:21pm
Quote (Litttle_Brother @ 31 Oct 2012 01:18)
asså, jag har inte koll på alla ny skit som kommer på internet och det, orkar inte bry mig allt för mkt tbh.

Den här fågeltrållbildennnznzn osv osv.




nä tack.


Var bara tyst mannen
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 30 2012 05:23pm
Little brother for pres yo
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 30 2012 05:23pm
nibor AkA full retard-mode
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 30 2012 05:28pm
Quote (Marcusd0 @ Oct 31 2012 12:23am)
nibor AkA full retard-mode


Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 30 2012 05:37pm
Quote (PhearCIII @ 31 Oct 2012 00:28)
http://img.pr0gramm.com/2012/10/527476-515171421827099-1138216953-n.jpg


Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 30 2012 06:09pm
Quote (Marcusd0 @ Oct 31 2012 12:37am)
http://i.imgur.com/XDSxq.gif


Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 30 2012 06:22pm
Quote (Chefen @ 28 Oct 2012 23:57)
även att du tror att folk här inne tar det hårt?  de beskriver din intelligens nivå


konflikträdd över nätet? kom igen...



Jajaja moralens väktare nummer 1. Att du inte håller lite lektioner här inne vad som är rätt och vad som är fel. Du har ju redan så höga tankar om dig själv att du snart börjar ifrågasätta Einsteins relativitetsteori.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1286728682869287028715001Next
Closed New Topic New Poll