d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1286528662867286828695001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Oct 30 2012 04:32pm
Quote (PhearCIII @ 30 Oct 2012 23:08)
Skillnad på att bygga och åka..

Men ja, du som har samma frisyr som Cimon i Paradise Hotel hade år 2009 kan ju berätta för mig hur man får damer? Alla älskar väl att det ser ut som du tagit en råtta och lagt på huvudet?
Du verkar ju även vara mode-medveten med din Everest-jacka, så hur ska man klä sig för att skapa en insjö likt dom du ger de inavlade 67-åringarna du får?

Snälla Mr.Miyagi, berätta, jag spricker utav nyfikenhet


Varför vet du vad någon hette och hade för frisyr i Paradise Hotel 2009? :unsure:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 30 2012 04:32pm
Oliwer
Vandalen
Mikob
Bosse
Ekkis
Complicated
Antonbajswtf vad du nu än heter, no offense




This post was edited by ChingeR on Oct 30 2012 04:33pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 30 2012 04:37pm
Hallå, vad händer?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 30 2012 04:40pm
Quote (umade @ 31 Oct 2012 00:37)
Hallå, vad händer?


allt och inget! gief nfl tips om du har.. om dom ens spelar inatt..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 30 2012 04:58pm
Quote (PhearCIII @ 30 Oct 2012 23:08)
Skillnad på att bygga och åka..

Men ja, du som har samma frisyr som Cimon i Paradise Hotel hade år 2009 kan ju berätta för mig hur man får damer? Alla älskar väl att det ser ut som du tagit en råtta och lagt på huvudet?
Du verkar ju även vara mode-medveten med din Everest-jacka, så hur ska man klä sig för att skapa en insjö likt dom du ger de inavlade 67-åringarna du får?

Snälla Mr.Miyagi, berätta, jag spricker utav nyfikenhet


Vad dryg du har blivit på senare tid.


-1 till i swesub då.

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 30 2012 04:58pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 30 2012 04:59pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 30 2012 11:58pm)
Vad dryg du har blivit på senare tid.


-1 till i swesub då.


Dryg? Nä, tycker jag inte, när jag skriver nåt till dig är det ju skämt och inget illa menat mot dig, men Mikrob är ju uppkäftig och vandalen har ju stjärtsår
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 30 2012 05:00pm
Quote (PhearCIII @ Oct 30 2012 10:08pm)
Skillnad på att bygga och åka..

Men ja, du som har samma frisyr som Cimon i Paradise Hotel hade år 2009 kan ju berätta för mig hur man får damer? Alla älskar väl att det ser ut som du tagit en råtta och lagt på huvudet?
Du verkar ju även vara mode-medveten med din Everest-jacka, så hur ska man klä sig för att skapa en insjö likt dom du ger de inavlade 67-åringarna du får?

Snälla Mr.Miyagi, berätta, jag spricker utav nyfikenhet


Fel på frisyren.
Rätt på jackan.
Fel på damerna jag umgås med.

Och att du har koll på 09 "Cimon frisyr" säger mer om dig än vad min Everest jacka gör om mig.
Jag å andra sidan kommer inte med bortförklaringar om varför saker är som dom är.

Men tack vetja för dom 45 minuterna du la för att komma på vad du skulle skriva.
Tyvärr så funkar ju inte det psyk du styr med på mig ;>

Jag har Everest jacka, du har Paradise Hotel samt moped.

This post was edited by vandalen on Oct 30 2012 05:02pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 30 2012 05:01pm
Quote (PhearCIII @ 30 Oct 2012 23:59)
Dryg? Nä, tycker jag inte, när jag skriver nåt till dig är det ju skämt och inget illa menat mot dig, men Mikrob är ju uppkäftig och vandalen har ju stjärtsår


Menade inte det du skriver till mig lol.

Menade rent allmänt bland dina posts.

Tagga inför reset nu alloihop istället för att flame:a :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 30 2012 05:02pm
Går ni på Oli plockar jag er!


Quote (berhemuli @ Oct 31 2012 12:40am)
allt och inget!  gief nfl tips om du har.. om dom ens spelar inatt..


En match på torsdag
många på söndag
en på måndag

:<

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 30 2012 05:03pm
Quote (Litttle_Brother @ 31 Oct 2012 00:58)
Vad dryg du har blivit på senare tid.


-1 till i swesub då.


hahaha
Go Back To Svenska Topic List
Prev1286528662867286828695001Next
Closed New Topic New Poll