Quote (Intenso8 @ Oct 30 2012 06:20pm)
nån som provat på MoH Warfighter? riktigt grym spelgrafik, synd att man har så värdelöst ljud

/e btw kommer ny die hard film

Med Bruce?

på tal om filmer så ska ju Craig göra 1-2 till och sen blir det en MÖRKHYAD BOND
:|