d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1286228632864286528665001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 30 2012 03:26am
Lol hi :hug:
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 30 2012 04:28am
Quote (Mikob @ Oct 30 2012 10:26am)
Lol hi :hug:

:hug:

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 30 2012 06:25am
Grupparbete färdigt, har en uppgift på 600 ord att skriva, och en redovisning å en kvart. Sen är kursen slut.
Soft vecka
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 30 2012 09:32am
Quote (Mikob @ 30 Oct 2012 10:26)
Lol hi :hug:


tja ginger!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 30 2012 10:12am
Quote (Ekaan @ Oct 30 2012 04:32pm)
tja ginger!


Yo solskygge kompis :hug:
Sup?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 30 2012 10:20am
nån som provat på MoH Warfighter? riktigt grym spelgrafik, synd att man har så värdelöst ljud :P

/e btw kommer ny die hard film :O

This post was edited by Intenso8 on Oct 30 2012 10:32am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 30 2012 10:52am
Quote (Intenso8 @ Oct 30 2012 06:20pm)
nån som provat på MoH Warfighter? riktigt grym spelgrafik, synd att man har så värdelöst ljud :P

/e btw kommer ny die hard film :O


Med Bruce? :O


på tal om filmer så ska ju Craig göra 1-2 till och sen blir det en MÖRKHYAD BOND

:|
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 30 2012 10:57am
Quote (umade @ 30 Oct 2012 18:52)
Med Bruce? :O


på tal om filmer så ska ju Craig göra 1-2 till och sen blir det en MÖRKHYAD BOND

:|


går väl en på bio nu
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 30 2012 11:01am
Quote (umade @ 30 Oct 2012 18:52)
Med Bruce? :O


på tal om filmer så ska ju Craig göra 1-2 till och sen blir det en MÖRKHYAD BOND

:|


självklart med bruce enligt trailern så släpps den 23 februari
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 30 2012 11:02am
Quote (Mikob @ 30 Oct 2012 17:12)
Yo solskygge kompis :hug:
Sup?


det är bra
har du kysst nå mer pojkar på senaste ? =D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1286228632864286528665001Next
Closed New Topic New Poll