d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1286128622863286428655001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 29 2012 04:46pm
Quote (SCXiao @ 29 Oct 2012 22:55)
haha lite tl;dr men lätt värt

http://i48.tinypic.com/2mqkkfp.gif


nn screamer, synade det dock, pga gif.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 29 2012 06:00pm
är 10% tacken man får för att posta en rolig bild här :(

sucks to be me
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 29 2012 06:24pm
Quote (Orvar @ 30 Oct 2012 02:00)
är 10% tacken man får för att posta en rolig bild här :(

sucks to be me


Vad var det för bild?


Och god natt.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 29 2012 08:34pm
Borde börja med att kolla posten varje dag istället för 2 gånger i veckan.. Min bok hade kommit igår b) ! Ingen sömn för mig i natt.
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 29 2012 08:58pm
Wassup gubbz
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 29 2012 09:04pm
Quote (Makta @ 30 Oct 2012 02:34)
Borde börja med att kolla posten varje dag istället för 2 gånger i veckan.. Min bok hade kommit igår b) ! Ingen sömn för mig i natt.



mein kampf 2.0?


Quote (Marcusd0 @ 30 Oct 2012 02:58)
Wassup gubbz


sitter och degar framför burken/tv'n ofc

This post was edited by Chefen on Oct 29 2012 09:05pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 29 2012 10:10pm
Quote (Chefen @ 30 Oct 2012 04:04)
mein kampf 2.0?




sitter och degar framför burken/tv'n ofc


Har aldrig läst Mein kampf..



Much better b)

Quote (Marcusd0 @ 30 Oct 2012 03:58)
Wassup gubbz


Råkade somna framför tv'n igår kväll. Vaknade vid 1 i natt ~~

This post was edited by Makta on Oct 29 2012 10:10pm
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 29 2012 10:12pm
gn9 gubbz
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 30 2012 01:23am
Pro post på Aftonhoran!

Quote
Bilden längst upp var lågupplöst och av riktig dålig kvalité - och det var artikeln med........


:lol:
Member
Posts: 482
Joined: Dec 17 2007
Gold: 1.00
Oct 30 2012 02:47am
Alltid kul att komma till jobbet och få höra "Vad gör du här? Du jobbar inte idag" motherfucker. Så har man slut på snus :cry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1286128622863286428655001Next
Closed New Topic New Poll