Quote (Chefen @ 30 Oct 2012 04:04)
mein kampf 2.0?
sitter och degar framför burken/tv'n ofc
Har aldrig läst Mein kampf..

Much better

Quote (Marcusd0 @ 30 Oct 2012 03:58)
Wassup gubbz
Råkade somna framför tv'n igår kväll. Vaknade vid 1 i natt ~~
This post was edited by Makta on Oct 29 2012 10:10pm