☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2859
2860
2861
2862
2863
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624350
Replies: 50000
Track Topic
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#28601
Oct 29 2012 08:31am
Quote (Ekaan @ Oct 29 2012 11:22am)
gav ginger en semester ;(
du borde väl veta om någon att man får warn vid personal pix
kommer ihåg när jag postade på dig och du på mig
båda warn = gg
Jag förstår att du inte vill bli sedd
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
This post was edited by vandalen on Oct 29 2012 08:33am
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#28602
Oct 29 2012 08:32am
oj
This post was edited by vandalen on Oct 29 2012 08:32am
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#28603
Oct 29 2012 08:43am
Quote (vandalen @ 29 Oct 2012 15:32)
oj
det är lugnt förstår att du backar din kusin =D
sagmar klanen
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#28604
Oct 29 2012 08:56am
Quote (Ekaan @ Oct 29 2012 02:43pm)
det är lugnt förstår att du backar din kusin =D
sagmar klanen
Backar inte någon, jag tror min kusin klarar sig själv ;>
Vad jag gör dock är att jag delar hans glädje ;>
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#28605
Oct 29 2012 08:57am
Quote (vandalen @ 29 Oct 2012 15:56)
Backar inte någon, jag tror min kusin klarar sig själv ;>
Vad jag gör dock är att jag delar hans glädje ;>
är du kusin till mikob?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#28606
Oct 29 2012 09:00am
Quote (ChingeR @ 29 Oct 2012 16:57)
är du kusin till mikob?
ja
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,082.42
#28607
Oct 29 2012 09:00am
Är dom inte syskon?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#28608
Oct 29 2012 09:05am
Quote (SCXiao @ 29 Oct 2012 17:00)
Är dom inte syskon?
nej
DUNK3LHEIT
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold
:
35.37
Warn: 10%
#28609
Oct 29 2012 09:14am
sjuk på provanställningstiden, då får man inga pengar eller?
jag är det nu
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#28610
Oct 29 2012 09:15am
Quote (DUNK3LHEIT @ 29 Oct 2012 16:14)
sjuk på provanställningstiden, då får man inga pengar eller?
jag är det nu
fråga företaget?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2859
2860
2861
2862
2863
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact