d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1285928602861286228635001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 29 2012 08:31am
Quote (Ekaan @ Oct 29 2012 11:22am)
gav ginger en semester ;(

du borde väl veta om någon att man får warn vid personal pix :D
kommer ihåg när jag postade på dig och du på mig
båda warn = gg


Jag förstår att du inte vill bli sedd
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

This post was edited by vandalen on Oct 29 2012 08:33am
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 29 2012 08:32am
oj

This post was edited by vandalen on Oct 29 2012 08:32am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 29 2012 08:43am
Quote (vandalen @ 29 Oct 2012 15:32)
oj


det är lugnt förstår att du backar din kusin =D
sagmar klanen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 29 2012 08:56am
Quote (Ekaan @ Oct 29 2012 02:43pm)
det är lugnt förstår att du backar din kusin =D
sagmar klanen


Backar inte någon, jag tror min kusin klarar sig själv ;>
Vad jag gör dock är att jag delar hans glädje ;>
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 29 2012 08:57am
Quote (vandalen @ 29 Oct 2012 15:56)
Backar inte någon, jag tror min kusin klarar sig själv ;>
Vad jag gör dock är att jag delar hans glädje ;>


är du kusin till mikob?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 29 2012 09:00am
Quote (ChingeR @ 29 Oct 2012 16:57)
är du kusin till mikob?


ja
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 29 2012 09:00am
Är dom inte syskon?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 29 2012 09:05am
Quote (SCXiao @ 29 Oct 2012 17:00)
Är dom inte syskon?


nej
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Oct 29 2012 09:14am
sjuk på provanställningstiden, då får man inga pengar eller? :(

jag är det nu
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 29 2012 09:15am
Quote (DUNK3LHEIT @ 29 Oct 2012 16:14)
sjuk på provanställningstiden, då får man inga pengar eller? :(

jag är det nu


fråga företaget?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1285928602861286228635001Next
Closed New Topic New Poll