d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1285828592860286128625001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 29 2012 05:13am
Quote (Fil @ 29 Oct 2012 13:08)
Någon som har koll på vad som censureras så flitigt härinne?


En bild på Ekaan
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 29 2012 05:17am
Quote (Fil @ 29 Oct 2012 13:08)
Någon som har koll på vad som censureras så flitigt härinne?


Udndr ade också detta lol.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 29 2012 05:22am
Quote (SCXiao @ 29 Oct 2012 12:13)
En bild på Ekaan


gav ginger en semester ;(

du borde väl veta om någon att man får warn vid personal pix :D
kommer ihåg när jag postade på dig och du på mig
båda warn = gg

This post was edited by Ekaan on Oct 29 2012 05:22am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 29 2012 05:24am
Quote (Ekaan @ 29 Oct 2012 13:22)
gav ginger en semester ;(

du borde väl veta om någon att man får warn vid personal pix :D
kommer ihåg när jag postade på dig och du på mig
båda warn = gg


:ph34r: fast nu vare inte jag som postade den, citerade bara
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 29 2012 05:26am
Quote (SCXiao @ 29 Oct 2012 12:24)
:ph34r: fast nu vare inte jag som postade den, citerade bara


y men brukar bli så att om den första bilden försvinner försvinner quotsen också tror jag
perfekt! :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 29 2012 05:27am
Quote (Ekaan @ 29 Oct 2012 13:26)
y men brukar bli så att om den första bilden försvinner försvinner quotsen också tror jag
perfekt! :D


japp men jag slapp semestern :P

fy fan vad surt att få 30 dagar suspension nu innan ladder reset

This post was edited by SCXiao on Oct 29 2012 05:27am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 29 2012 05:28am
Quote (SCXiao @ 29 Oct 2012 12:27)
japp men jag slapp semestern :P


ja men det är ju bara den som postar den som åker på den
så man kan ju quota men inget händer
bara om man postar den

tror ginger kommer bryta sönder sin driver när han upptäcker warnen
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 29 2012 05:31am
Quote (Ekaan @ 29 Oct 2012 13:28)
ja men det är ju bara den som postar den som åker på den
så man kan ju quota men inget händer
bara om man postar den

tror ginger kommer bryta sönder sin driver när han upptäcker warnen


man kan ju hoppas :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 29 2012 06:49am
SCXiao

Legend of the Penis
Think like a penis
The Penis Games
Law Abiding Penis
Where The Wild Penises are
The Rise and fall of a white penis hooligan
Finding Penis
Project Penis
The Three Penises
The Penis With aA Dragon Tattoo <- LOL
Despicable Penis
The Amazing Penis
That's My Penis
Magic Penis
Paranormal Penis
The Penis In The Woods
Batman Dark Penis Returns
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 29 2012 07:42am
Bokat förarprov, 9:e november ska jag ha min lapp! G_G
Go Back To Svenska Topic List
Prev1285828592860286128625001Next
Closed New Topic New Poll