d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1285628572858285928605001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 28 2012 03:57pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 21:40)
Nej jag njuter inte av det, men är inte heller konflikträdd. Kommer alltid visa min ståndpunkt vad det gäller kanta, gillar inte psykotiska lögnare som lever i en egenskapad fantasivärld för man inte lyckats i livet. Det övriga tugget med er är bara en lek i sandlådan, jag går inte och lägger mig på kvällarna med gråten i halsen för att 5-10 personer ogillar mig.



även att du tror att folk här inne tar det hårt? de beskriver din intelligens nivå


konflikträdd över nätet? kom igen...
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 28 2012 03:59pm
Quote (Chefen @ 28 Oct 2012 23:57)
även att du tror att folk här inne tar det hårt?  de beskriver din intelligens nivå


konflikträdd över nätet? kom igen...


du tar åt dig för mycket... postar inte du så postar inte han :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 28 2012 04:09pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 28 Oct 2012 22:37)
:(
*n1ghtm4r3


Nichtmeir*
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 28 2012 04:09pm
Quote (Makta @ 28 Oct 2012 23:09)
Nichtmeir*


nicht mehr
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 28 2012 04:33pm
Quote (Chefen @ Oct 28 2012 10:57pm)
även att du tror att folk här inne tar det hårt?  de beskriver din intelligens nivå


konflikträdd över nätet? kom igen...


Kompis please.. :cry:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 28 2012 04:35pm
Quote (Mikob @ 28 Oct 2012 22:33)
Kompis please..  :cry:



intelligensnivå*


weasley please.. :cry:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 28 2012 04:45pm
Quote (Chefen @ Oct 28 2012 11:35pm)
intelligensnivå*


weasley please..  :cry:


B)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 28 2012 04:47pm
gn bros
mikob ginger lol
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 28 2012 04:48pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 28 2012 05:20pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 22:40)
Nej jag njuter inte av det, men är inte heller konflikträdd. Kommer alltid visa min ståndpunkt vad det gäller kanta, gillar inte psykotiska lögnare som lever i en egenskapad fantasivärld för man inte lyckats i livet. Det övriga tugget med er är bara en lek i sandlådan, jag går inte och lägger mig på kvällarna med gråten i halsen för att 5-10 personer ogillar mig.


Complicated for presidzndz

Sluta hata hans kommentarer, han tar ju alla er np
Go Back To Svenska Topic List
Prev1285628572858285928605001Next
Closed New Topic New Poll