Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 22:40)
Nej jag njuter inte av det, men är inte heller konflikträdd. Kommer alltid visa min ståndpunkt vad det gäller kanta, gillar inte psykotiska lögnare som lever i en egenskapad fantasivärld för man inte lyckats i livet. Det övriga tugget med er är bara en lek i sandlådan, jag går inte och lägger mig på kvällarna med gråten i halsen för att 5-10 personer ogillar mig.
Complicated for presidzndz
Sluta hata hans kommentarer, han tar ju alla er np